ابراهیم نجفی از اجرای طرح یکسان سازی حقوق مستمری بگیران در دو سال آینده خبر داد و اعلام کرد: سازمان تامین اجتماعی همزمان با دولت همسان سازی را در حوزه بازنشستگان کشوری و لشکری ​​اجرا می کند که به مرز 40 می رسد. ٪. در سال 1403 و بین سالهای 1404 تا 1405 هر سال 30 درصد خواهد بود به طوری که حقوق بازنشستگان معادل 90 درصد حقوق کارمندان باشد.

به گزارش ایسنا، در ستاد فرماندهی انتظامی آستانه اشرفیه با بیان اینکه به دنبال اسکان کارکنان نداجا هستیم، اظهار کرد: در شهر آستانه اشرفیه قطعه زمینی را در محور بندرکیاشر (روستای اشترک بیجار) شناسایی کرده ایم. که برای اجرای پروژه در اختیار بنیاد مسکن می باشد. جنبش ملی برای نیروهای پلیس مسکن فراهم می کند.

وی با اشاره به حقوق و مزایای کارکنان نیروی انتظامی در برنامه هفتم، افزود: پیگیری خواهم کرد تا آیین نامه اجرایی آن در دولت تدوین و به تصویب هیات دولت برسد و اجرا شود.

نماینده آستانه اشرفیه در شورای اسلامی با بیان اینکه یکسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری ​​و تامین اجتماعی در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: بدهی دولت به تامین اجتماعی بالغ بر 500 میلیارد تومان است که در هفتم دیده شده است. طرح؛ دولت در بودجه سالانه 130 میلیارد تن مطالبات تامین اجتماعی را در سال جاری پرداخت می کند.

نجفی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی همسان سازی را در حوزه مستمری بگیران کشوری و لشکری ​​همزمان با دولت اجرا می کند که در سال 1403 به 40 درصد و در سال 1404 تا 1405 هر سال 30 درصد می شود تا حقوق بازنشستگان. معادل 90 درصد حقوق کارگران است.

وی بار مالی یکسان سازی حقوق بازنشستگان را 70 میلیارد تومان دانست که 50 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده یک درصدی به آن اختصاص یافته است و یادآور شد: متاسفانه در صدور احکام بازنشستگی و قانون بازنشستگی نواقصی وجود داشت. سازمان برنامه و بودجه به نمایندگی از دو میلیون و 700 هزار بازنشسته مبلغی را به صورت علی الحساب واریز کردند که بیش از 700 هزار نفر را شامل نمی شد.

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس از احتمال طرح موضوع همسان سازی به رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد و خاطرنشان کرد: منابع اعتباری این طرح تامین و به تصویب سران قوا رسیده است. باید اجرا شود و اگر کمبود منابع داریم می توان در قانون منابع را تعریف کرد. بودجه وجود دارد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما