قیمت نهایی خودرو نیسان سیلفی آمیتیس مشخص شد
نیسان سیلفی آمیتیس خودرو چه مزایا و معایب دارد؟

سلفی نیسان یکی یکی از وارداتی است که تاکنون با استقبال خوبی مواجه شده است. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب سدان آمیتیس خودرو می پردازیم.

سلفی نیسان یکی یکی از سدان های وارداتی باکیفیت است که در مدت زمان کوتاهی توانسته جایگاه خوبی در بازار خودروی کشور به دست آورد و شرکت های مختلف توانسته اند نسخه های متنوعی از این خودرو را در بازار داخلی معرفی کنند. یکی در میان این شرکت ها، آمیتیس خودرو یکی از اولین شرکت هایی است که نیسان سیلفی را انتخاب کرده و در بازار ایران عرضه می کند. در این مقاله می خواهیم مزایا و معایب نیسان سیلفی وارداتی از شرکت آمیتیس خودرو را ارائه کنیم و مشخصات آن را بیان کنیم، اما بد نیست ابتدا نگاهی به تاریخچه این خودرو بیندازیم.

مزایا و معایب نیسان سیلفی آمیتیس خودرو چیست؟
نیسان سیلفی آمیتیس خودرو چه مزایا و معایب دارد؟

نیسان سیلفی یک سدان خانوادگی نسبتا جمع و جور در سگمنت C است که اولین نسل آن در سال 2000 به عنوان جایگزینی برای مدل پولسار وارد خط تولید نیسان شد. تاکنون چهار نسل از این خودرو در بازارهای جهانی به فروش رسیده است و نیسان سیلفی آمیتیس خودرو نسخه فیس لیفت شده نسل چهارم این خودرو است.

مشخصات فنی و ویژگی های نیسان سیلفی آمیتیس خودرو.

در نیسان سیلفی نیز از موتور هیبریدی استفاده شده است اما نیروی محرکه لازم تنها از طریق موتور الکتریکی این خودرو تامین می شود و موتور بنزینی تنها به عنوان یک ژنراتور عمل می کند و وظیفه شارژ باتری های این خودرو و بنزین را بر عهده دارد. موتور در مدار برق موجود نیست.

با این تفاسیر پیشرانه الکتریکی این خودرو می تواند حداکثر قدرت 134 اسب بخار و 300 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. موتور بنزینی نیسان سیلفی نیز یک موتور 1.2 لیتری تنفس طبیعی است و همانطور که قبلاً گفتیم فقط وظیفه شارژ باتری ها را بر عهده دارد. مصرف سوخت نیسان سیلفی هیبرید در شرایط استاندارد حدود 3.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است که البته در عمل می تواند تا 4.5 لیتر افزایش یابد.

مزایا و معایب نیسان سیلفی آمیتیس خودرو چیست؟
نیسان سیلفی آمیتیس خودرو چه مزایا و معایب دارد؟

نیسان سیلفی که آمیتیس خودرو در بازار ایران عرضه می کند، نسخه کامل این خودرو نیست اما ویژگی های قابل قبولی دارد. امکاناتی مانند؛ شش ایربگ ده نقطه ای، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، روشنایی کابین، استارت دکمه ای، سانروف برقی، فرمان برقی، خوشه دیجیتال و آنالوگ، صفحه نمایش لمسی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، صندلی راننده برقی، برقی ترمز پارک، نگه داشتن خودکار، تکنولوژی نور LED، دوربین ثبت رویداد، دوربین دنده عقب، شارژر بی سیم تلفن همراه و غیره. آنها از جمله تاسیسات خودرو نیسان سیلفی آمیتیس هستند.

مزایا و معایب نیسان سیلفی آمیتیس خودرو چیست؟
نیسان سیلفی آمیتیس خودرو چه مزایا و معایب دارد؟

مزایا و معایب سدان هیبریدی آمیتیس خودرو

کیفیت ساخت خوب : نیسان سیلفی یک سدان ژاپنی است و همانطور که از برند نیسان انتظار می رود کیفیت ساخت خوبی دارد. اگرچه این خودرو در چین توسط گروه دانگ فنگ تولید و مونتاژ می‌شود، اما به راحتی پروتکل‌های کیفی نیسان را برآورده می‌کند و باعث می‌شود که در کیفیت مواد و ساخت ایراد نگیریم.

کابین جادار : یکی نکته مثبت دیگری که در نیسان سیلفی به چشم می خورد فضای داخلی بسیار مناسب این خودرو است که باعث راحتی سرنشینان و افزایش فضای کاربردی می شود. اگر نگاهی به ابعاد و سایز این خودرو بیندازیم متوجه می شویم که نیسان سیلفی در مقایسه با رقبای خود مانند تویوتا کرولا یا تویوتا لوین ابعاد بزرگ تری دارد و این باعث می شود این خودرو برای مصارف خانوادگی مناسب تر باشد.

مصرف سوخت کم همانطور که گفته شد سدان وارد شده توسط آمیتیس خودرو جزو خودروهای هیبریدی طبقه بندی می شود و موتور آن از فناوری e-power نیسان بهره می برد. این فناوری به این معنی است که موتور بنزینی در مدار قدرت وجود ندارد و وظیفه آن فقط شارژ باتری های این خودرو است و به همین دلیل مصرف سوخت نیسان سیلفی بسیار پایین است و از طرفی میزان ناوبری بسیار خوب است، فقط یک بار باک این ماشین را پر می کند.

مزایا و معایب نیسان سیلفی آمیتیس خودرو چیست؟
نیسان سیلفی آمیتیس خودرو چه مزایا و معایب دارد؟

نبود برخی از امکانات : اگرچه این نسخه از نیسان سیلفی که توسط شرکت آمیتیس خودرو در بازار ایران عرضه می شود، امکانات قابل قبولی را ارائه می دهد، اما برخی از ویژگی های سطحی مانند کروز کنترل که اکنون به صورت پیش فرض در خودروهای سطح پایین موجود است، در آن گنجانده نشده است. ماشین این مشکل را نمی بیند یکی یکی از نقاط ضعف نیسان سیلفی آمیتیس خودرو است.

نسخه فول آپشن را ارائه نمی دهد اگرچه نیسان سیلفی در بازارهای جهانی نسخه های مختلفی دارد و نسخه Max Edition آن نیز در بازار ایران عرضه شده است، اما شرکت آمیتیس خودرو نسخه کامل آپشنال خود را در بازار ایران عرضه نکرده است و نیسان سیلفی وارداتی از این شرکت بین متوسط ​​است. انواع رده نیسان سیلفی در بازارهای جهانی مورد توجه است.

ویدیوی معرفی نیسان سیلفی آمیتیس خودرو

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما