به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سازمان تامین اجتماعی در سال 1403 مرحله جدید وام 30 میلیون تومانی برای مستمری بگیران را ثبت کرد.

تسنیم نوشت: طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی در گذشته 80 هزار مستمری بگیر تامین اجتماعی در دو فاز از تسهیلات 30 میلیون تومانی استفاده می کردند. ثبت نام این تسهیلات در مرحله سوم از 22 مهر آغاز شده و تا پنجشنبه 3 آبان ماه ادامه دارد.

شرایط دریافت این وام شامل داشتن حداقل 78 سال سن، مسدود نبودن حساب، داشتن تلفن همراه به نام متقاضی، نداشتن چک نقدی در گذشته، نداشتن بدهی معوق به سیستم بانکی کشور و عدم استفاده از موارد مشابه می باشد. تسهیلات در دو سال اخیر و با موجودی کافی 100000 تومان.

در این مرحله از تسهیلات 40 هزار وام 30 میلیون تومانی به مستمری بگیران ارائه می شود.

هدف از این وام کمک به بازنشستگان در رفع نیازهای مالی و بهبود وضعیت اقتصادی آنهاست. این وام با کارمزد سالانه 4 درصد به بازنشستگان پرداخت می شود و بازپرداخت آن به صورت اقساط می باشد.

بازنشستگان تامین اجتماعی واجد شرایط فوق می توانند از طریق کانون های بازنشستگی ثبت نام و این وام را دریافت کنند. این اقدامات نشان دهنده تلاش صندوق بازنشستگی برای بهبود رفاه بازنشستگان و کمک به آنها برای مقابله با مشکلات مالی است.

۲۲۳۲۲۵

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما