به گزارش بازتاب آنلاین، بازار ارز در حالی از امروز آغاز می شود که روز گذشته با نوسانات محسوسی همراه بود. روندی که باعث شد قیمت دلار در کانال جدید در بازارهای تهران و هرات دچار نوسان شود. دلار هرات معاملات دیروز را با شکاف مثبت 100 تومانی 63 هزار و 50 تومان آغاز کرد و در نیمه دوم معاملات به دلیل فشار فروش به کانال روند نزولی عقب نشینی کرد و در محدوده 62 هزار و 950 تومان قرار گرفت. دلار تهران نیز با شکاف مثبت 200 تومانی 62 هزار و 950 تومان آغاز شد و با حاکم شدن فشار خرید در بازار همچنان وارد کانال جدید شد.

اخبار اقتصادی نوشت: درهم امارات به دلیل نوسانات بازار با قیمت 17 هزار و 250 تومان آغاز به کار کرد و تا 17 هزار و 400 تومان افزایش یافت. این اسکناس در نیمه دوم معاملات روند نزولی را به ثبت رساند و در قیمت 17 هزار و 320 تومان نوسان کرد. پیگیری های خبرنگار اختاز نیوز با معامله گران فنی نشان می دهد که توقف فروش درهم امارات و محدودیت خرید و فروش آن از عوامل مهم نوسانات بازار دلار و طلا بوده و انتظارات تورمی را تقویت کرده است. همچنین حباب دلار درهم که از ابتدا شروع شد مهر بالای 400 تومنه. در پایان معاملات روز دوشنبه به 481 تومان رسید.

فعالان بازار ارز معتقدند بازارساز با تزریق ارز در تلاش است تا نوسانات را کنترل کند. این گروه مدعی هستند که دلار تا انتخابات آمریکا در محدوده فعلی باقی خواهد ماند و افزایش قیمت ها بعید است.

اما بر اساس پیگیری های انجام شده از معامله گران فنی، محدوده حمایتی کلیدی دلار هرات 62 هزار و 300 تومان است که در صورت شکسته شدن این سطح، احتمال کاهش قیمت تا 62 هزار تومان وجود دارد. در بازار تهران، حمایت اصلی دلار در محدوده 62 هزار و 150 تومان است و عبور از این سطح، احتمال سقوط قیمت تا محدوده 61 هزار و 800 تومان را افزایش می‌دهد.

۲۲۳۲۲۵

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما