حکم سنگین محمود فکری اعلام شد/ نقره داغ بعد از حرف های زشت

خبر را برای من بخوانید

اظهارات فیکاری به قدری عجیب بود که کمیته انضباطی دستور موقت محرومیت او تا اطلاع ثانوی را صادر کرده بود اما حالا گفته می شود رای نهایی او صادر شده است.

شاید به ندرت اتفاق بیفتد که نشست خبری یکی از بازی های لیگ دسته اول با واکنش های گسترده ای روبرو شود اما کنفرانسی که محمود فکری بعد از بازی تیمش برگزار کرد و صحبت های جنجالی او چند روزی است که خبرساز شده است. داده است

در جریان دیداری از لیگ دسته اول بود که مس شهربابک موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد سایپا بگذرد. این کنفرانس که بسیار عادی بود در شرف پایان بود و محمود فکری نیز درباره این بازی و برخی مشکلات تیمش صحبت کرد تا اینکه سوالی در مورد استقلال باعث شد این جلسه در راس اخبار کشور قرار گیرد.

فکری وقتی با سوالی مبنی بر انتخاب سرمربی جدید استقلال مواجه شد، جملاتی عجیب و غیرقابل انتشار بیان کرد و ابراز امیدواری کرد که برخی از سرمربیانی که انحرافات اخلاقی دارند، دوباره پای خود را به استقلال باز نکنند. جملاتی که همه فوتبالدوستان از آن مطلع هستند و حالا نمی توان همان کلمات را منتشر کرد.

اظهارات فکری آنقدر عجیب بود که کمیته انضباطی با دستور موقت تا اطلاع ثانوی حکم محرومیت فکری را صادر کرد و در روزهای گذشته جلسه رسیدگی به پرونده سرمربی سابق استقلال برگزار شد. اگرچه او در مصاحبه با یکی او از روزنامه ها به خاطر اظهار نظرش عذرخواهی کرد اما اظهارات زشتش باعث شد کمیته انضباطی حکم سنگینی را علیه او صادر کند.

محمدحسین میشاقی در برنامه شب گذشته تاپ فوتبال مدعی شد محمود فکری با حکم سنگین کمیته انضباطی و چهار ماه محرومیت مواجه شده است. ضمن اینکه سرمربی مس شهربابک هم باید 500 میلیون تومان برای اظهارات جنجالی خود بعد از بازی با سایپا بپردازد.

حکمی که حتی ممکن است آینده کار فکری در مس شهربابک را تحت تاثیر قرار دهد و سرمربی سابق استقلال قطعا به این حکم اعتراض خواهد کرد و باید دید کمیته استیناف رای نهایی را چگونه صادر می کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما