به گزارش مانیبان به نقل از اطلاعات آنلاین; قرار است سازمان تامین اجتماعی با اخذ اعتبار لازم مبلغ 3 میلیون تومان را به نام علی الحساب برای سه ماهه دوم سال به صورت متناسب پرداخت کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس جزئیات جدید طرح همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی و آغاز واریز معوقات را اعلام کرد.

چند ماهی است که اخباری مبنی بر یکسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی در محافل و رسانه ها دست به دست می شود و بخشی از معوقات به صورت ماهانه ودیعه بازنشستگان پرداخت شده است اما هنوز خبری نیست. درباره معوقات سه ماهه دوم بازنشستگان تامین اجتماعی!

در عین حال، نمایندگان این قشر از جامعه در جلسات و از طریق تریبون های مختلف خواستار اجرای قانون تناسب حقوق و رفع تبعیض های موجود شدند، همچنین نمایندگان مجلس مستقیماً با مسئول برنامه تماس گرفتند. و سازمان بودجه و خواستار تسریع در اعمال تناسب و پرداخت یک میلیون تومبه به بازنشستگان در سه ماهه دوم سال شدند.

احمد فاطمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «اطلاعات آنلاین» با بیان اینکه این روزها نمایندگان پیگیر پرداخت معوقات سه ماهه دوم سال به بازنشستگان تامین اجتماعی هستند، گفت: مشکل اصلی در بحث تامین مالی این بود که اخیرا معاون رئیس جمهور طبق قانون بودجه دستور تخصیص اعتبار لازم برای واریز به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی را صادر کرده است و در حال حاضر منتظر ساماندهی واریز برنامه و بودجه هستیم. بودجه لازم

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: تاخیر در پرداخت غرامت بازنشستگان کشوری تا پایان است شهریور واریز شده است، تاکید کرد: مبالغ مربوط به بازنشستگان تامین اجتماعی باید در اسرع وقت واریز شود و همانطور که پیگیری ها نشان می دهد حداکثر تا دو ماه آینده این مبالغ به حساب بازنشستگان واریز می شود.

قرار است سازمان تامین اجتماعی با اخذ اعتبار لازم مبلغ 3 میلیون تومان را به نام علی الحساب برای سه ماهه دوم سال به صورت متناسب پرداخت کند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما