دلار افزایش یافت – خبرآنلاین

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، قیمت طلا روز دوشنبه (23 مهر) با تقویت ارزش دلار در حالی کاهش یافت که فعالان بازار منتظر نشانه های جدیدی از روند سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا بودند.

ایسنا نوشت: قیمت جهانی طلا پس از یک درصد افزایش در جلسه قبل با 0.4 درصد کاهش به 2646 دلار و 75 سنت در هر اونس رسید. قیمت طلای آمریکا با 0.5 درصد کاهش به 2663 دلار و 90 سنت رسید.

شاخص دلار آمریکا 0.2 درصد افزایش یافت و جذابیت این فلز گرانبها را برای سایر دارندگان ارز کمتر کرد.

داده‌ها نشان می‌دهد که قیمت‌های تولیدکننده ایالات متحده در ماه سپتامبر بدون تغییر باقی مانده است، که به چشم‌انداز کاهش تورم اشاره دارد و از انتظارات فدرال رزرو برای کاهش مجدد نرخ بهره در ماه آینده حمایت می‌کند.

طبق گزارش CME FedWatch، معامله گران حدود 87 درصد مطمئن هستند که فدرال رزرو در نشست نوامبر خود، نرخ بهره را 25 واحد کاهش خواهد داد و 13 درصد مطمئن هستند که نرخ ها بدون تغییر باقی می مانند. میله های با بازده صفر یک سرمایه گذاری برتر با نرخ بهره پایین تر هستند.

سرمایه گذاران همچنین در اواخر این هفته برای سرنخ های بیشتر در مورد چشم انداز نرخ بهره، خرده فروشی ایالات متحده را زیر نظر خواهند داشت.

به گزارش رویترز، قیمت هر اونس نقره در بازار سایر فلزات گرانبها با ۱ درصد کاهش به ۳۱ دلار و ۲۱ سنت رسید. پلاتین با 0.9 درصد کاهش به 976.20 دلار و پالادیوم 2.1 درصد کاهش یافت و به 1045.87 دلار رسید.

۲۲۳۲۲۵

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما