به گزارش مانیبان، این مشاغل به لطف قرعه کشی شغلی آنها ایجاد شد.

* امسال نیز مانند همه سال های گذشته از زمانی که مهلت قانونی ثبت نام در قرعه کشی اعلام شد و مقرر شد علاقه مندان به مهاجرت از 20 مهرماه تا 15 آبان ماه یعنی از 2 مهر تا 14 اردیبهشت ماه ثبت نام کنند. و کوچولوها داغ شده اند.

*این در حالی است که ثبت نام در سایت قرعه کشی کاملا رایگان است، اما اطلاعات محدود و اندک ثبت نام کننده و عدم تسلط کافی به زبان انگلیسی همواره باعث شده است که فصل ثبت نام قرعه کشی به فصل درآمد مطلوب برای قرعه کشی تبدیل شود. . مراکز ثبت نام؛ از شرکت ها و موسسات مهاجرتی گرفته تا کافی نت ها و حتی عکاسی! بله، حتی عکس، زیرا بسیاری معتقدند دلیل اصلی امتناع بسیاری از افراد از شرکت در قرعه کشی، یک عکس نامناسب است که استانداردهای بارگذاری شده توسط متقاضیان را ندارد. به همین دلیل حتی بسیاری از عکاسان به بهانه این جزئیات در بازار ثبت لاتاری فضایی برای خود ایجاد کرده اند و درآمدشان از این مکان خوب است.

* از زمانی که شمارش معکوس برای ثبت نام بخت آزمایی 2026 شروع شد، به هر طرف که نگاه می کنیم، آگهی های ثبت نام قرعه کشی را می بینیم، از آگهی هایی که در شهر روی در و دیوار چسبانده شده اند یا به سیم کارت شما ارسال می شوند، حتی تبلیغات رنگارنگی که جذب می کنند. توجه شما در فضای مجازی؛ آگهی هایی با موضوع «ثبت نام قرعه کشی را به روز آخر موکول نکنید» یا «ارائه خدمات 24 ساعته ثبت نام در قرعه کشی» یا «تخفیف ویژه ما برای ثبت نام قرعه کشی خود و خانواده تان را از دست ندهید» و خلاصه صدها مورد پیام ها و تبلیغاتی که باعث می شود فکر کنید حتی امروز هم به قرعه کشی و مهاجرت فکر نکرده اید، خواندن این متن ها شما را قلقلک می دهد تا برای یک بار هم که شده شانس خود را امتحان کنید.

* بررسی های ما از بازار ثبت لاتاری حاکی از آن است که این کار با دریافت حداقل 350 هزار تومان از هر نفر انجام می شود؛ البته این هزینه جدا از هزینه مشاوره ای است که قرار است برای ثبت نام شما اخذ شود. چون در حالت عادی متقاضیان به بهانه ارائه مشاوره تخصصی بین 250 تا 500 هزار تومان دریافت می کنند، بهانه آنها ثبت نام تخصصی و دقیق تر و البته افزایش شانس برنده شدن است! حال اگر متاهل هستید و می خواهید برای شانس مضاعف ثبت نام کنید، باید تعداد ثبت نام هر نفر را در 2 ضرب کنید، یعنی یک بار به عنوان سرپرست خانواده و یک بار به عنوان همسر ثبت نام کنید تا با توجه به رجیستری، شانس شما برای برنده شدن دو برابر خواهد شد.

*در ضمن بچه دار شدن یا نداشتن درست است که برای شما متقاضی تاثیری ندارد اما برای ثبت نام کنندگان فرق می کند چون برای هر فرزند حداقل 100 هزار تومان از شما دریافت می کنند. البته این هزینه ها پایین ترین قسمت هزینه های ثبت نام قرعه کشی در فصل اوج ثبت نام این قرعه کشی است چرا که اگر هزینه های عکس های خاص و بسته های متنوع را هم اضافه کنیم، برای هر خانواده حدود 4 تا 5 میلیون تومان هزینه دارد. همه اینها به شرطی که اگر کمی انگلیسی مسلط باشید و اطلاعات ثبت نام در قرعه کشی شما قابل قبول باشد، می توانید در سایت اصلی آن ها خیلی راحت و کاملا رایگان در قرعه کشی ثبت نام کنید!


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما