به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، علیرضا فخاری استاندار تهران روز دوشنبه با اشاره به اینکه این طرح تا پایان خروج اتباع غیرمجاز در استان ادامه دارد، افزود: طرح ساماندهی اتباع بیگانه در استان اجرا شده است. از اواخر سال گذشته شروع به کار کرده است و هر تبعه هر کشوری غیرقانونی تلقی می شود و در صورت تخطی از شرایط ورود باید کشور را ترک کند.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه در این زمینه مماشات وجود نخواهد داشت، ادامه داد: طرح سازماندهی با همکاری مراجع ذیربط برای حذف اتباع غیرمجاز قابل توجه است و به دلیل تشکیل ستاد ویژه این موضوع در استان تهران در استان تهران است. نیمه اول سال امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تقریباً چهار و نیم برابر افزایش داشته ایم.

استاندار تهران بیان کرد: کارفرمایانی که از نیروی کار اتباع غیرمجاز استفاده کنند، بر اساس مصوبات این طرح جریمه خواهند شد. طبق ماده 181 قانون کار برای بکارگیری اتباع غیرمجاز روزانه یک میلیون و 190 هزار تومان جریمه در نظر گرفته می شود و در این طرح اقدام خواهیم کرد.

فخاری یادآور شد: همکاری با پلیس و سایر عوامل شناسایی این اتباع غیرمجاز از وظایف ذاتی و مستمر فرمانداران است که روزانه گزارش فعالیت های خود در این حوزه را برای ما ارسال می کنند و ما نیز نظارت دقیقی بر آنها خواهیم داشت.

2727

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما