۱۴۶۱۹۲۶


۲۳ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۱۴


بهترین ها: حضور پزشکیان در دانشگاه با مخالفت یک دانشجوی جنجالی همراه شد. نوع و سبک این دانش آموز شخصیت کاملاً معمولی او را شکل داده است، کاملاً مشخص است که او به چه طرز فکری نزدیک می شود و از کجا هدایت می شود. مهم ترین نکته چیز دیگری است: آیا او یک مخالف اصلی و جدی است؟ آیا زمانی که مخالف دولت یا مخالف است پزشکیان وقتی صحبت می کنیم، منظورمان همان بچه های حزب اللهی است که گردنشان را می بندند، شلوارهای پارچه ای می پوشند، تصاویر مذهبی دارند و رفتارهای پرخاشگرانه دارند. برعکس واقعی پزشکیان و حکومت و نظم فعلی هم همین است؟ کل جامعه را می شود در صندوق های رای جلیلی خلاصه کرد، او چند میلیون رای داشت؟ سوال این است که اگر اینها مخالف واقعی هستند، تکلیف پنجاه درصدی که در انتخابات شرکت نکردند چیست؟ در کجای این دایره جای می گیرند؟

به هر حال جمعیت آنها از هر جمعیتی بیشتر است، آیا عمداً از فضای رسمی حذف شده اند یا فقط یک سوء تفاهم است؟ شخصیت مخالف آن دانشجوی بسیار جوان چه طرز فکری را می خواهد نشان دهد؟ مخالف اصلی ممکن است افراد بی‌شماری باشند که در ترافیک، مترو، مسافرت‌ها و غیره می‌بینیم، کسانی که برای مدت طولانی تلویزیون تماشا نکرده‌اند. پزشکیان کاری ندارند، شاید فقط حذف فیلترها و برخی محدودیت های دیگر کمی خوشحالشان کند، آن تعداد بی شماری که هیچ شباهتی به آن پسر دانشجو ندارند، متفاوت لباس می پوشند، اعتراض می کنند، نه حرف. پزشکیان به شادی بعد از گل تیم خاتون بام توجه می کنند، با ترس در خیابان راه می روند و پشت فرمان می نشینند.

کشف تبانی هوشمندانه بین جلیلی و پزشکیان!

که روزنامه های اصلاح طلب و روزنامه نگاران این دسته، در طول یکی دو روز گذشته برای پزشکیان و استقامت او با آن حریف کوچکی که غش کرده و ضعیف شده است قابل درک است، اما تبدیل حریف وضع موجود به چنین تصویر کارتونی قابل درک نیست، این جعل اپوزیسیون است، جعل واقعیت. اینجاست که جلیلی، قالیباف، خاتمی و پزشکیان بیشتر از همیشه شبیه هم هستند.

در دانشگاه چه گذشت؟

در جریان سخنرانی اخیر مسعود پزشکیان به مناسبت آغاز سال تحصیلی در دانشگاه تهران تنش هایی به وجود آمد. در این مراسم روز شنبه (21 مهر 1403)، دانش آموزی در وسط یک سخنرانی پزشکیان وی اعتراض کرد که چرا به دانشجویان فرصت سخنرانی داده نمی شود. این اعتراض باعث شد پزشکیان از طرف دانشجویان معترض لطفاً به پشت تریبون بیایید تا یکی از آنها و روی صندلی نشستند تا به سخنان آنها گوش دهند. دانشجوی معترض که اکنون یکی از نزدیکان سعید جلیلی معرفی شده است. نبود فرصتی برای بیان نظرات انتقادی و درخواستی دانشجویان از رئیس جمهور در روز شانزدهم آذر برای گفتگو با دانشجویان به دانشگاه تهران برگردید.

کشف تبانی هوشمندانه بین جلیلی و پزشکیان!

بعد از صحبت های این دانش آموز، پزشکیان او سخنرانی خود را آغاز کرد، اما چند دقیقه بعد، یکی او دوباره از میان حاضران بلند شد و با صدای بلند صحبت کرد، این بار رئیس جمهور به دلیل برهم زدن نظم جلسه از وی انتقاد کرد و به او گفت لطفا بنشینید و من صحبت کنم. قرار ملاقات نبود از شما که نمی توانید به نظر من احترام بگذارید یعنی ما هنوز به درک و آگاهی نرسیده ایم که چارچوب برنامه را رعایت کنیم. جلسه ای برای کارکنان برگزار کنید تا نظرات خود را بیان کنند. جلسه را قطع می کنید و فریاد می زنید. بشین تا من حرف بزنم





برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان بهترین اپلیکیشن را نصب کنید.








ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان.

همراه با تضمین و تضمین کیفیت.

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب.

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 10.5 میلیون Takes






منبع:برترینها

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما