به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سریال جدید ایرج طهماسب از نوروز 1401 پخش شد. بر اساس دیگر ساخته های طهماسب، این مهمانی شامل مجموعه ای از عروسک های خیمه شب بازی بود که داستان هایی با شخصیت های مختلف و عادات متفاوت می ساختند. اما یک مشکل اساسی وجود داشت. عروسک هایی که قبلاً محبوب بودند گم شده بودند و مخصوصاً کلاه قرمزی شکاف بزرگی داشت. اما رفته رفته مخاطب کم و بیش به این عروسک ها دلبسته شد و حتی برخی از آن ها مانند «بیبی» و «پشه» هم محبوب شدند. اما آنها هرگز موفقیت کلاه قرمزی را نداشتند. این برنامه گفتگو محور بود و هر بار هنرمندی مهمان مجری برنامه بود که از جمله آنها می توان به رضا کیانیان، محمد بحرانی، مهراوه شریفی نیا، آتیلا و ستاره پسیانی، پردیس احمدیه و مهرداد صدیقیان اشاره کرد.

صداپیشگان این سریال گروهی بودند که قبلا با طهماسب کار کرده بودند (مانند محمد بحرانی که قبلا صداپیشه ببایی و آقای گزهر بود و در اینجا صدای روحی و کاظم سیاهی را بازی می کرد. صدا با شخصیت جیگر بسیار موفق بود و در اینجا صداپیشگی شخصیت محبوب پیشا را انجام داد و همچنین با کسانی که برای اولین بار این همکاری را تجربه کردند (مثل هوتن شکیبا که صداپیشه «کودک» بود). این مهمانی در واقع اولین همکاری ایرج طهماسب با شبکه نمایش خانگی بود. او قبل از آن همیشه با تلویزیون کار کرده بود و برای چندین سال متوالی کلاه قرمزی یکی از برنامه های اصلی تلویزیون به شمار می رفت که بینندگان زیادی داشت. اما هر بار از وسط اسفند شنیده ها حاکی از عدم حضور کلاه قرمزی برای نوروز پیش رو بود که گفته می شود به دلیل مسائل مالی است. دو سه سال برای نوروز کلاه قرمزی ساخته و پخش نشد تا اینکه نوروز 1401 طهماسب جشن خود را برای شبکه خانگی آماده کرد.

در فصل اول آقای مجری تازه به مکانی که روبروی تالار عروسی بود نقل مکان کرده بودند و به دلیل همین نزدیکی ماجراهایی از جمله سر و صدای موسیقی و مهمانی که همیشه در خانه جریان داشت پیش آمد. با این داستان فصل دوم سریال برای شبکه خانگی ساخته شد و در نوروز 1402 پخش شد. اکنون انتقادات زیادی به این نمایش وارد شده است.

فصل اول و دوم با این نقدها به پایان رسید. او در فصل سوم مهمانی طهماسب بار دیگر به تلویزیون بازگشت و این فصل را با نام «مهمانی» از نوروز امسال از شبکه نسیم پخش کرد. این فصل شامل 30 قسمت است که 27 قسمت آن قبلا پخش شده است و سه قسمت باقی مانده قرار است در سه روز متوالی (احتمالا چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) این هفته پخش شود. اما خبر دیگر این است که این سه قسمت پایان مهمانی نیست. با توجه به آنچه گفته شد تجهیزات برنامه هنوز جمع و جور نشده و فصل جدیدی برای نوروز 1404 در نظر گرفته شده است. با این حال سازندگان هنوز در این باره اظهارنظر رسمی و نهایی نکرده اند.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما