میم‌کوین فرست نیرو آن اتریوم (NEIRO) در هفته‌های اخیر رشد چشمگیری را تجربه کرده و قیمت آن طی یک ماه گذشته، بیش از ۵۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

قیمت این توکن روز شنبه ۱۲ اکتبر به سقف تاریخی جدیدی در محدوده ۰.۰۰۲۲ دلار رسید، اما پس از آن با کاهش روبرو شد و در حال حاضر، در محدوده ۰.۰۰۲۰ دلار معامله می‌شود.

با توجه به اینکه بسیاری از معامله‌گران در حال برداشت سود خود هستند، احتمالاً قیمت این توکن در کوتاه‌مدت با کاهش بیشتری مواجه خواهد شد. اما این کاهش تا کجا ادامه خواهد داشت؟

به گزارش رمز ارز نیوز، شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار روزانه، عدد ۷۴.۶۵ را نشان می‌دهد که به معنای اشباع خرید در بازار است. از این رو، ممکن است به زودی شاهد یک اصلاح قیمتی باشیم.

همچنین، برخی از دارندگان نِیرو شروع به برداشت سود کرده‌اند که این موضوع در کاهش شاخص جریان نقدینگی چایکین (CMF) نیز نمایان است. در حال حاضر، این شاخص با مقدار منفی ۰.۰۱، ضعف بازار را نشان می‌دهد و اگر به منفی ۰.۰۲ برسد، فشار فروش افزایش خواهد یافت.

شاخص سود باز (Open Interest) نیز که از ابتدای ماه ۱۸۶ درصد رشد کرده و به بالاترین سطح خود در ۲۰۹ میلیون دلار رسیده، نشان‌دهنده شرایط اشباع بازار است. به همین دلیل، این احتمال وجود دارد که قیمت این توکن در ادامه با اصلاح یا تثبیت روبرو شود.

بر اساس سطوح فیبوناچی اصلاحی، اگر فشار خرید کاهش پیدا کند، قیمت نِیرو ممکن است بیش از ۵۰ درصد کاهش یابد و به سطح حمایتی مهم ۰.۰۰۰۸۵ دلار برسد.

اما اگر روند صعودی ادامه پیدا کند، قیمت NEIRO ممکن است به سقف تاریخی ۰.۰۰۲۲ دلار بازگردد و حتی از آن فراتر رود.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما