به گزارش مانی بان، با نزدیک شدن کمک گیرندگان به تاریخ دریافت کمک های نقدی 300 و 400 هزار تومانی، موجی از پیامک ها که به گفته پلیس فتا کلاهبرداری است به گوشی های تلفن همراه رسیده است.

در همین راستا پلیس فتا با ارسال پیامکی به مردم هشدار داد که هرگونه پیامی تحت عنوان یارانه حمایتی یا کمک معیشتی در پیامک یا شبکه های اجتماعی از سوی مجرمان و با هدف خالی کردن حساب آنها دریافت می شود. هرگز به این پیام ها توجه نکنید.

این در حالی است که بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها، یارانه نقدی و معیشتی خانوارهای دهک اول تا سوم درآمدی بیست و پنجم هر ماه پرداخت می شود. علاوه بر این، از سایر خانوارهای واجد شرایط نیز یارانه ماهانه دریافت می کنند.

همچنین طبق جدول ارائه شده از سوی این نهاد مستمری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در بیستم هر ماه پرداخت می شود و یارانه دارو و هزینه های حمل و نقل و ذخیره سازی هزینه سوخت به ازای هر ماه دریافت می شود. ابتدای ماه

میزان یارانه نقدی خانوارهای دهک اول تا سوم درآمدی 400 هزار تومان و برای بقیه خانوارها 300 هزار تومان است.

در نتیجه خانواده 4 نفره دهک اول تا سوم یک میلیون و 600 هزار تومان و خانواده 4 نفره در سایر دهک ها یک میلیون و 200 هزار تومان دریافت می کنند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما