فصل جدید «جوکر ۲» در حالی با حضور مردان آغاز شد که عموم مردم پس از دیدن جوکر زن، انتظار خلاقیت و تلاش برای خنداندن مردم را افزایش داده اند و دیگر از هیچ شرایطی راضی نیستند. در این قسمت قدرت الله ایزدی، حمید لولایی و علی صادقی برندگان اصلی هستند، اما در ابتدا اجرای این چند نفر راضی کننده نیست و قسمت اول بدون هیچ اتفاق مهمی به پایان می رسد.

به گزارش بازتاب آنلاین، در فصل جدید «جوکر 2» قدرت الله ایزدی، حمید لولایی، علی صادقی، مجید یاسر، علی اوجی، امین زنگدانی، شاهرخ اصطخری و نیما فلاح به عنوان رقیب حاضر شده اند. نگاهی داریم به حال و هوای قسمت اول این فصل.

بخش هایی از زمان جوکر علی صادقی با اغماض مفرح از میدان خارج شد.

تنها موقعیت جذاب | بخش قابل توجهی از قسمت اول فصل سوم به معرفی و گفتگوهای آغازین اختصاص داشت و تنها نیمی از این قسمت به رقابت بین شرکت کنندگان اختصاص داشت، اما در مجموع می توان گفت تنها نقطه قوت این قسمت Jokertime بود. ، توسط علی صادقی; Jokertime که ایده خلاقانه ای داشت اما آنطور که انتظار می رفت حرفه ای و دقیق از آب درنیامد. او برای شوخی با «راکی 4» تدارک مفرحی کرده بود و انتخاب ایزدی و لولای برای مسابقه هم جالب بود. حتی برای موسیقی هم خلاق بود و چند نفر را دعوت کرد. قسمت اسلامموشن اجرا بیش از بقیه سرگرم کننده بود و می توان اوج خلاقیت این قسمت را به حساب آورد. با این حال، به دلیل کنترل ناپذیری یزدی ها، داستان مسیر دیگری به خود گرفت و این ایده به طور کامل اجرا نشد. در هر صورت بهترین اتفاق این قسمت در جوکرتایم علی صادقی رخ داد.

قسمت اول فصل سوم جوکر با وجود حضور چند کمدین سرشناس اصلا جذاب نبود.
برخلاف تصور، قدرت الله یزیدی نتوانست انتظارات را برآورده کند.

مورد خاص قدرت الله یزیدی| قدرت الله ایزدی یا همان آقا رشید معروف از آن دست کمدین هایی است که توانایی بالایی در بداهه نوازی روی صحنه دارد. بنابراین بدون تکنیک، متن و ساختار، می توانید بنشینید و همه را بخندانید. فصل سوم «جوکر ۲» به نوعی تحت تأثیر این توانایی الهی قرار گرفته است. در مجموع آنچه در قسمت اول فصل سوم بیشتر به چشم می خورد، تلاش قدرت الله یزدی برای خنداندن دیگران است. حتی قبل از شروع این فصل هم پیش بینی می شد وقتی پای یزیدی در میان باشد بقیه هم تحت الشعاع قرار بگیرند و شوخی ها به سمت دیگری برود. مهم این است که یزیدی علاوه بر آواز خواندن و حرکات موزون و صحبت از باغ وحش و نوشیدن شیر، با دیگران شوخی فیزیکی هم می کند و حتی تا آنجا پیش می رود که آنها را قلقلک می دهد تا آنها را بخنداند. او به بیرون رفتن در زمین ادامه می دهد و بقیه فقط سعی می کنند به او نخندند. نکته مهم دیگر این است که یزیدی برای شوخی های خود حد و مرزی ندارد. ما هم ناز و جذابیت این شخصیت را می پذیریم، اما نمی توان منکر این واقعیت شد که قسمت قابل توجهی از موقعیت های خنده دار قسمت اول به خاطر شوخی های اروتیک آقای رشید بوده و خلاقیت حرف اول را نزد.

قسمت اول فصل سوم جوکر با وجود حضور چند کمدین سرشناس اصلا جذاب نبود.
پوشش کمدین های زن یکی از نکات ضعیف و غیرجذاب قسمت اول فصل سوم جوکر بود.

مسخره کردن زنان برای خنده | جدا از بحث جوک های وابسته به عشق شهوانی، یکی یکی از نکات قسمت اول «جوکر» که در فضای مجازی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته، روسری و تمسخر رفتار زنان است. در بخشی از این قسمت می بینیم که نیما فلاح می خواهد از افراد دیگر عکس بگیرد. ابتدا تاجی بر سر حمید می گذارد و سپس دستمال و شکلی برای بقیه می آورد تا از داخل یک شاه نقاشی بکشند. آنها شروع به صحبت با لحن زنانه می کنند و با سبیل روی صورت و روسری روی سر عکس می گیرند. یزیدی بعد از پایان عکس متوقف نمی شود. روسری سر می کند و با صدایی ظریف آواز می خواند و معاشقه می کند و حرکات موزون می کند. وقتی این بخش را با جوکر زن و تلاش های خلاقانه او برای خنده کنار هم قرار می دهیم، مطمئن هستیم که جوکر در فصل جدید حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

قسمت اول فصل سوم جوکر با وجود حضور چند کمدین سرشناس اصلا جذاب نبود.
حضور شاهرخ استخری در این فصل همچنان سوال برانگیز است.

گزینه های عجیب | از ابتدا مطمئن بودیم که نباید از شاهرخ استخری، امین زنگدانی و مجید یاسر انتظاری داشته باشیم. با این حال شاهرخ اشتخری را همیشه به عنوان یک بازیگر جدی در سریال های مختلف دیده ایم و حتی فکرش را هم نمی کردیم که طنز او دوباره شکوفا شود و روی دیگری از شخصیتش را به ما نشان دهد. او خودش در ابتدای قسمت اول تاکید می کند که همه از حضور او شگفت زده شده اند و از مردم خواسته اند که او را بپذیرند. امین زنگدانی هیچ وقت در جایگاه یک کمدین نبوده و ندیده ایم که در این قسمت اول کار خاصی انجام دهد که ما را بخنداند. مجید یاسر نسبت به دو نفر دیگر شیرین تر به نظر می رسد و چندین بار برای خنداندن مردم قدم برداشته است اما در مجموع عملکرد او چندان قانع کننده نیست. از کنار این سه نفر که نقششان تا حدودی برایمان مشخص است، به نیما فلاح می رسیم. اگرچه او به عنوان یک کمدین شناخته می شود، اما از شخصیت هایی نیست که معمولا بتواند دیگران را بخنداند. در این قسمت اول دیدیم که واکنش او به مشکلات جدی هنوز هم نمی تواند کاری برای خنداندن دیگران انجام دهد.

قسمت اول فصل سوم جوکر با وجود حضور چند کمدین سرشناس اصلا جذاب نبود.
اولین قسمت از فصل سوم سریال رئالیتی جوکر فراتر از تصور بود.

برآورده نشدن انتظارات | با توجه به آنچه در قسمت اول دیدیم، می توان گفت که از هشت نفری که در این مسابقه شرکت کردند، نمی توانیم برای چهار نفر حساب ویژه باز کنیم. حالا چهار نفر دیگر باقی مانده اند که قدرت الله ایزدی، حمید لولایی، علی صادقی و علی اوجی هستند. در حال حاضر علی اوجی فقط چند بار جوک گفته و واکنش های به موقع او به مسائل باعث خنده دیگران شده است. نکته دیگر اینکه واکنش ها و تعجب او از رفتار دیگران نیز خنده دار است. به همین دلیل می توانیم او را به عنوان یک شرکت کننده بپذیریم که بتواند همچنان برنامه را جذاب کند. علی صادقی از جمله بازیگرانی است که با شنیدن نامش یاد چهره خندان و بازی های خنده دارش در فیلم ها و سریال های کمدی می افتیم. الان هم انتظار داشتیم حضور او در «جوکر» بتواند همه را به خنده بیاندازد، اما در قسمت اول بیش از هر چیز سعی کرد در مقابل قدرت یزیدی مقاومت کند و جلوی خنده اش را بگیرد. حمید لولایی جز شوخی هایی با داستان «بد شیش» که در فضای مجازی پررنگ شده و برخی حرکات موزون کار خاصی نکرده است. البته حضور او در جوکرتایم علی صادقی مفرح بود و می دانست در این مرحله چطور خودش را نشان دهد.

به طور کلی قسمت اول فصل سوم «جوکر ۲» تا حدودی نبود بعد از Joker Ladies چه انتظاری داریم. البته لازم به ذکر است که مدت زمان مسابقه در قسمت اول کوتاه است و شاید هنوز یخ برای برخی از شرکت کنندگان باز نشده است. هر چند که در فصل های قبل هم شرایط به همین منوال بود و در این قسمت شاهد موقعیت های جالب زیادی بودیم. باید منتظر ماند و دید که اوضاع در این فصل چگونه پیش خواهد رفت.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما