کنسرت کانادا امیر عباس گلاب و سیامک عباسی که قرار بود در شب گذشته برگزار شود، به دلیل عدم صدور ویزای «امیرعباس گلاب» توسط دولت کانادا لغو شد.

خبر لغو شدن کنسرت امیر عباس گلاب در فضای مجازی توسط «سیامک عباسی» اعلام شد و او از طرفداران و هموطنان حاضر در کانادا عذرخواهی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین خوانندگان سبک پاپ

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


کنسرت کانادا امیر عباس گلاب به دلیل عدم صدور ویزا لغو شد

به گزارش بازتاب آنلاین، «سیامک عباسی» در پیام خود نوشت:

درود بر هموطنان و هم‌زبانان در کشور کانادا، متاسفانه بر خلاف میل باطنی و صبوری تا آخرین لحظه، به دلیل عدم صدور ویزای یکی از خوانندگان مجبور به لغو کنسرت گردیدیم.

او همچنین افزود که در حال پیگیری از اداره مهاجرت کانادا است تا مشکل ویزای «گلاب» هر چه سریع‌تر حل شود. او از طرفدارانش خواست که از شرایط موجود درک کنند و به زودی تاریخ جدید برگزاری کنسرت را اعلام خواهد کرد.

امیرعباس گلاب نیز با انتشار یک ویدیو در فضای مجازی، از وضعیت ویزای خود ابراز ناامیدی کرد و گفت:

متاسفانه ویزای کانادای من تا امروز صادر نشده است. البته ویزای «سیامک عباسی» عزیز به موقع صادر شد، ولی ویزای من هنوز در انتظار است و احتمالاً به چند ماه دیگر موکول شود.

کنسرت کانادا امیر عباس گلاب

این کنسرت قرار بود در تاریخ‌های 22 مهر در ونکوور و 27 مهر در تورنتو برگزار شود، اما حالا به دلیل مشکلات ویزایی، طرفداران این دو خواننده محبوب باید منتظر تاریخ جدید برگزاری بمانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خوانندگی «امیر عباس گلاب» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما