به گزارش بازتاب آنلاین،محسن تقیانی وی افزود: در این زمان 40 هزار قلم کالا به متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.

ایرنا نوشت: وی افزود: شرایط دریافت تسهیلات قرض الحسنه مستمری بگیران، حداکثر سن 78 سال، عدم انسداد حساب، داشتن تلفن همراه به نام متقاضی، نداشتن سابقه چک نقدی، نداشتن معوق. بدهی افراد به سیستم بانکی کشور (برای ضمانت اعتبار متقاضی یا شخص دیگر)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه در 2 سال گذشته و موجودی کافی در حساب بانکی فرد به مبلغ 100000 تومان.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: مستمری بگیران و بازنشستگان می توانند برای دریافت این تسهیلات با مراجعه به مراکز بازنشستگی سراسر کشور در این تسهیلات ثبت نام کنند. در صورت داشتن سوال یا ابهام می توانند به صورت 24 ساعته و همه روزه با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به شماره 1420 تماس گرفته و مشاوره مورد نیاز خود را دریافت کنند.

تقیانی افزود: با پرداخت تسهیلات در این مرحله از ابتدای سال جاری در مجموع 120 هزار فقره تسهیلات به مستمری بگیران تامین اجتماعی پرداخت شده است و این روند تا پایان سال ادامه دارد.

شرایط ثبت نام وام 30 میلیون تومانی مستمری بگیران تامین اجتماعی عبارتند از:

با 20 سال سابقه بیمه و بیشتر

50 تا 78 سال

بدون تعلیق حساب

داشتن تلفن همراه به نام متقاضی

فاقد سابقه چک برگشتی

عدم وجود بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت ضمانت وام متقاضی یا سایرین)

در سه سال گذشته از امکانات مشابهی استفاده نشده است

باید 100 هزار تومان موجودی در حساب بانکی وجود داشته باشد

بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، این وام ها پس از طی مراحل تایید و تایید به تدریج به حساب مستمری بگیران و مستمری بگیران واریز می شود.

وام قرض الحسنه مستمری بگیران تامین اجتماعی با توجه به افزایش هزینه های زندگی و فشارهای اقتصادی می تواند کمک مالی مهمی برای این قشر باشد. ثبت نام مرحله سوم این وام این امکان را برای مستمری بگیران و مستمری بگیرانی که قبلاً از این فرصت برخوردار نبوده اند را فراهم می کند تا بخشی از نیازهای مالی خود را با اخذ وام تامین کنند.

سازمان تامین اجتماعی همچنین اعلام کرد که تعداد دریافت کنندگان وام قرض الحسنه مستمری بگیران این سازمان در سال جاری به 80 هزار نفر رسیده است.

۲۳۳۲۱۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما