تریلر انیمیشن Lego Marvel Avengers: Mission Demolition منتشر شد

تریلر انیمیشن Lego Marvel Avengers: Mission Demolition منتشر شد و قهرمانان محبوب و دلیر «مارول» را در شرایطی دشوار نشان می‌دهد.

استودیو «مارول» با انتشار تریلر جدید Lego Marvel Avengers: Mission Demolition به هواداران خود یک نگاه هیجان‌انگیز به پروژه‌اش ارائه داد. این انیمیشن شامل تیم معروف انتقام‌جویان است که شامل «مردآهنی»، «بیوه سیاه»، «کاپتان آمریکا» (استیو راجرز و سم ویلسون)، «ثور» و «هالک» می‌شود. در این نسخه «هاکای» با «پلنگ سیاه» جایگزین شده و شخصیت‌هایی مانند «ویژن» و چندین قهرمان دیگر نیز به آن اضافه شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Lego Marvel Avengers: Mission Demolition منتشر شد

همچنین «گامبیت» از ایکس-من و «تینگ» از چهار شگفت‌انگیز نیز در این تریلر حضور دارند. جالب اینجاست که «شی هالک» به صورت مستقیم با مخاطب صحبت می‌کند و با گفتن صحبت کردن با مخاطب کار من است! به شکلی طنزآمیز خود را معرفی می‌کند.

داستان این انیمیشن حول محور یک کارگر ساختمانی با لقب «تخریب‌چی» می‌چرخد که پس از گرفتار شدن انتقام‌جویان در خطری جدی به دست «تراکس»، او به یک قهرمان تبدیل می‌شود. در این ماموریت هیجان‌انگیز، او به کمک کاپیتان «مارول»، «ولورین»، «مون‌نایت» و «دردویل» می‌آید تا انتقام‌جویان را نجات داده و نقشه‌های شوم «تراکس» را خنثی کند.

این تریلر کمتر از یک ماه پس از انتشار اولین پوستر انیمیشن Lego Marvel Avengers: Mission Demolition منتشر شده است. این انمیشن در تاریخ 18 اکتبر (27 مهر) در دیزنی پلاس به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمیشن Lego Marvel Avengers: Mission Demolition چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Collider

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما