«کریس سندرز»، کارگردان انیمیشن The Wild Robot در مصاحبه‌ای با نشریه ددلاین تأیید کرد که دنباله‌ای برای این فیلم در دست توسعه در استودیو دریم‌ورکس قرار دارد.

«کریس سندرز» در پاسخ به اینکه این انیمیشن ادامه هم خواهد داشت یا خیر گفت:

صددرصد بله، برنامه‌هایی برای ساخت دومی وجود دارد.

«سندرز» که سه بار نامزد جایزه اسکار شده است و نویسنده-کارگردان آثار معروفی همچون چگونه اژدهای خود را آموزش بدهیم و لیلو و استیچ است، انمیشن ربات وحشی را بر اساس فیلمنامه‌ای که خود نوشته، کارگردانی کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


دنباله‌ای انیمیشن The Wild Robot در دست توسعه است

این فیلم که به عنوان اقتباسی از رمان پرفروش «پیتر براون» شناخته می‌شود، با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبه‌رو شد و فروش آن اخیراً از مرز 100 میلیون دلار در سطح جهانی عبور کرد.

در این فیلم، «لوپیتا نیونگو»، برنده جایزه اسکار، به صداپیشگی شخصیت روبات ROZZUM unit 7134 می‌پردازد که به اختصار «رز» نامیده می‌شود. داستان حول محور کشتی شکسته‌ی این روبات در یک جزیره خالی از سکنه می‌چرخد و تلاش او برای سازگاری با محیط سخت و برقراری روابطی با حیوانات جزیره و تبدیل شدن به والدین سرپرست یک جوجه غاز یتیم را روایت می‌کند.

انیمیشن The Wild Robot

انیمیشن سینمایی The Wild Robot در اوایل ماه گذشته میلادی توسط استودیوی یونیورسال و دریم‌ورکس به نمایش درآمد و شامل صداپیشگان برجسته‌ای همچون «پدرو پاسکال»، «کترین اوهارا»، «استفانی هسو» و «بیل نای» است.

با توجه به موفقیت‌های این فیلم و داستان جذاب آن، دنباله‌ای که در دست توسعه است، می‌تواند با روایت‌های جدید و جالب توجه، طرفداران بیشتری را به خود جلب کند و دنیای The Wild Robot را گسترش دهد. انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری درباره جزئیات این دنباله در آینده نزدیک منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک دنباله برای این انیمیشن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Daedline

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما