سینما اعتماد نوشت: جنیفر لوپز در مصاحبه ای جدید با مجله Interview می گوید که زندگی پس از جدایی اش از «بن افلک» برای او «ترسناک» و «غمگین» شده است، اما او «به دنبال کسی نمی گردد».

این بازیگر و خواننده 55 ساله با نیکی گلیزر به گفتگو نشست و گفت که پس از طلاق از همسر چهارمش “هیجان زده” شده است: “الان وقتی فکر می کنی به تنهایی زندگی می کنی، هیجان زده هستم.” من به دنبال کسی نمی گردم زیرا با تمام کارهایی که در 25، 30 سال گذشته انجام داده ام و در این موقعیت های چالش برانگیز بوده ام، اگر تنها پرواز کنید چه کاری می توانید انجام دهید.

بازیگر سریال «اغواگر» درباره جدایی اش از افلک می گوید: «می دانم که همه چیزهایی که درباره من نوشته و گفته شده و همه گمانه زنی هایی که درباره من شده است، من را کسی که هستم نمی سازد. دومین بار در دو سال این را خیلی وقت پیش یاد گرفتم. و از آنجایی که رسانه‌های اجتماعی تا مدت‌ها پس از حضور عمومی من به وجود نیامدند، من آن را به اندازه دیگران جدی نمی‌گیرم.»

لوپز ادامه می دهد: «می دانم که آدم خوبی هستم. می دانم که مادر خوبی هستم. من می دانم دوستانم چه کسانی هستند. می دانم که دوستانم می دانند من چه جور آدمی هستم، پدرم، مادرم و این همه آدم. اگر امیدوارید شغلی طولانی داشته باشید، باید یاد بگیرید که این بخش از کار را مدیریت کنید. برخی شما را دوست خواهند داشت، برخی شما را درک نمی کنند، و برخی فقط می خواهند از شما متنفر باشند تا از شما متنفر باشند، و هیچ کدام از اینها واقعاً مهم نیست. من سخت کار کردم و به آنچه که به دست آوردم نگاه کردم، اما بعد از آن انگار تمام دنیای لعنتی من منفجر شد.

او اذعان می کند: «این کمی عجیب، ناآشنا و ترسناک است. حس غم انگیزی داره احساس ناراحتی ایجاد می شود. اما وقتی به این احساسات فکر می‌کنم و می‌گویم: «این چیزها من را نابود نمی‌کنند»، در واقع می‌بینم که خودم می‌توانم احساس شادی و خوشبختی کنم. بودن در یک رابطه من را تعریف نمی کند. من نمی توانم خوشبختی خود را از دیگران جستجو کنم. من باید در درون خودم خوشحال باشم. “قبلاً می‌گفتم آدم خوشحالی هستم، اما همچنان به دنبال چیزی یا کسی می‌گشتم، اما اکنون می‌گویم: “نه، در واقع خوب هستم.”

افلک و لوپز در تابستان 2022 برای دومین بار با هم ازدواج کردند و یک ماه بعد دوباره عروسی خود را در حضور ستارگان متعدد جشن گرفتند. لوپز در 20 آگوست سال جاری رسما از افلک درخواست طلاق داد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما