تریلر انیمه The Colors Within منتشر شد

استودیوی GKids، شب گذشته تریلر انیمه The Colors Within را به همراه تاریخ انتشار و اکران این انیمه را به صورت رسمی منتشر کرد.

این اثر جدید به کارگردانی «نائوکو یامادا»، یکی از معدود کارگردانان زن انیمیشن در ژاپن، داستانی زیبا و احساسی را روایت می‌کند. «یامادا» که پیش از این با فیلم‌های موفقی همچون A Silent Voice و Liz and the Blue Bird شناخته شده بود، با این فیلم بار دیگر توانایی‌های خود را در خلق داستان‌های عمیق و ماندگار به نمایش می‌گذارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمه The Colors Within منتشر شد

تریلر انیمه رنگ های درون نشان داد که این اثر داستان دختر جوانی به نام «توتسکو» را دنبال می‌کند که توانایی خاصی در دیدن رنگ‌های قلب دیگران دارد. او با دو هم‌مدرس خود، یعنی «کیمی» و «روی» که هر دو رویاهای خاصی دارند، یک گروه موسیقی کوچک تشکیل می‌دهد.

«کیمی»، دانش‌آموز ممتاز، به خاطر نوه‌اش از مدرسه انصراف داده اما همچنان برای دلخوشی مادربزرگش نقش دانش‌آموز را بازی می‌کند. «روی» نیز که آرزوی ساخت موسیقی با سینت‌سایزرهای آنالوگ را دارد، تحت فشارهای انتظارات خانواده‌اش برای تبدیل شدن به پزشک قرار دارد.

این انیمه سینمایی نخستین‌بار در جشنواره فیلم انسی 2024 به نمایش درآمد و با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد. همچنین، The Colors Within قرار است در تاریخ 13 دسامبر 2024 (23 آذر 1403) در سینماهای منتخب ایالات متحده به نمایش درآید و سپس از 24 ژانویه 2025 (4 بهمن 1403) به صورت گسترده‌تر در دیگر نقاط کشور اکران خواهد شد.

The Colors Within داستانی شیرین و دل‌نشین است که به کمک موسیقی و دوستی، به کشف رنگ‌های واقعی درون انسان‌ها می‌پردازد. این فیلم به خاطر پیام‌های عمیق و بصری جذابش، انتظار می‌رود که مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای تماشاگران به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه رنگ‌های درون و دیگر آثار «نائوکو یامادا» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما