رادیو را خاموش کنید؛ نظرسنجی لازم نیست!

پول خزانه دولت در این رادیو و تلویزیون واقعا ناچیز است. رادیو و تلویزیون را خاموش کنید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد، سر مردم برمی‌گردد به تلفن همراهشان و برق کمتری مصرف می‌شود.

به گزارش صفحه اطلاع رسانی دیارمیرزا عصر جمعه هیچ برنامه ای برای تماشا وجود ندارد و این یعنی تلویزیون برای روزهای تعطیل و غیر تعطیل برنامه خاصی ارائه نمی دهد.

روزنامه اطلاعات نوشت: امروز جمعه است و بعد از یک هفته کار برای جمع خانوادگی همدیگر را دیدیم. ما به طور تصادفی تلویزیون را روشن کردیم. حوالی ساعت هشت شب.

این شبکه یک برنامه ویژه «جمعه نصر» برای غزه و جنگ در لبنان دارد. شبکه دو برنامه های فارسی بی بی سی با محوریت «جنگ غزه و لبنان» را به سخره می گیرد. شبکه سه برنامه تهران-بیروت را پخش می کند.

شبکه چهار این خبر را پخش می کند. شبکه پنج یا نسیم مسابقه جدید بانوان را پخش می کند. برنامه «مقاومت اکنون» شبکه ششم درباره جنگ غزه و لبنان…

شبکه آموزش برای صدمین بار مسابقه قندپهلو را پخش می کند. شبکه Egoq همچنین برنامه زنده “به اگوق فلسطین” را دارد. بقیه شبکه ها سریال را صدها بار تکرار کردند… لطفا صدای ما را به گوش مسئولان بودجه کشور برسانید; پول خزانه دولت در این رادیو و تلویزیون واقعا ناچیز است. رادیو و تلویزیون را خاموش کنید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد، سر مردم برمی‌گردد به تلفن همراهشان و برق کمتری مصرف می‌شود.

نیازی به مصاحبه و پاسخ به نظرسنجی نیست. تقریباً همه از این تلویزیون منصرف شده اند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما