crypto wallets deter gamers from web3 games report ramzarz min

طبق گزارش‌ها، یکی از دلایل اصلی که برخی از گیمرها هنوز بازی‌های وب ۳ را امتحان نکرده‌اند، فرآیند پیچیده استفاده از کیف پول‌های ارز دیجیتال است.

به گزارش رمز ارز نیوز، پروتکل بازی وب ۳ به نام الیمپیکس (Elympics) طی همکاری با شرکت‌های بلاکچین گیم الینس (BGA) و پلی تو ارن (PlayToEarn)، گزارشی را تحت عنوان «آینده بازی‌های وب ۳ رقابتی خواهد بود: گزارش جهانی بازی ۲۰۲۴» منتشر کرده است.

در این گزارش، وضعیت فعلی بازی‌های بلاکچینی بررسی شده و نظرات هزار گیمر از سراسر جهان درباره بازی‌های وب ۳ جمع‌آوری شده است.

بیش از ۱۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که پیچیدگی کیف پول‌های ارز دیجیتال دلیل اصلی عدم تجربه بازی‌های بلاکچینی است.

همچنین، ۷.۳ درصد بیان کرده‌اند که ارزش بازی‌های وب ۳ را درک نمی‌کنند و ۲.۴ درصد از گیمرها اظهار داشته‌اند که از بازی‌های وب ۲ راضی هستند. علاوه بر این، ۹.۱ درصد اعلام کرده‌اند که بازی‌های مبتنی بر بلاکچین برایشان جذاب نیست.

از سوی دیگر، بسیاری از گیمرهای علاقه‌مند به بازی‌های وب ۳، علت علاقه خود را امکان کسب درآمد و دریافت ایردراپ عنوان کرده‌اند. همچنین، رقابت با سایر بازیکنان نیز یکی از دلایل محبوب برای بازی کردن به شمار می‌آید.

میخال دابروفسکی (Michal Dabrowski)، مدیرعامل الیمپیکس، در این گزارش اعلام کرده که بازی‌های وب ۳ هنوز نتوانسته‌اند به‌طور گسترده‌ای برای گیمرهای معمولی جذابیت ایجاد کنند.

با این حال، او معتقد است که تغییرات بزرگی در راه است و با ورود کاربران پلتفرم‌هایی مانند تون (TON) به این حوزه، شبکه‌های توزیع اجتماعی قوی‌تری ایجاد خواهد شد.

در حال حاضر، پروژه‌های کریپتویی مانند تون در تلاش برای کاهش موانع موجود در استفاده از کیف پول‌های دیجیتال هستند تا گیمرها راحت‌تر بتوانند وارد حوزه وب ۳ شوند.

بازی‌های کلیکی تلگرام که اخیراً از محبوبیت بالایی برخوردار شده‌اند، شروعی برای دستیابی به چنین هدفی محسوب می‌شوند.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما