به گزارش مانیبان، محسن غلامی مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از اجرای طرح تامین امنیت غذایی کودکان به ویژه کودکان زیر 5 سال توسط وزارت بهداشت خبر داد. ، درمان و آموزش پزشکی. بر اساس این طرح برای هر کودک مبتلا به سوء تغذیه در دهک های اول تا پنجم درآمدی مبلغ 11 میلیون ریال و برای دهک های ششم و هفتم نیز مبلغ 6 میلیون و 600 هزار ریال به حساب این سازمان واریز می شود سرپرست خانواده

کمک هزینه معاش مهر 1403 به این ترتیب واریز می شود: یارانه از 1 تا 3 دهم در 24 ساعت و 25 روز مهر 1403 و یارانه ده سوم در 30 ام مهر 1403 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

طبق روال ماه های اخیر و بر اساس عشریه اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکصد و شصت و چهارمین مرحله یارانه نقدی در مهر ماه 1403 به حساب مالکان واریز می شود.

مرحله اول واریز یارانه نقدی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور است. مهر ماه 1403 و یارانه ده سوم در 9 مهر 1403 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

یارانه دهک اول تا سوم 400 هزار تومان و دهک چهارم تا نهم 300 هزار تومان است.

برای اطلاع از وضعیت یارانه نقدی خود می توانید به سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار اطلاعات لازم را کسب کنید.

یارانه نقدی به صورت مستمر و دوره ای پرداخت می شود. میزان و نحوه پرداخت یارانه ها هر ساله بر اساس سیاست ها و بودجه دولت تعیین می شود و ممکن است تغییر کند. این یارانه معمولاً به صورت ماهانه به حساب بانکی افراد واجد شرایط واریز می شود. میزان پرداختی نیز با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی افراد متفاوت است. در حال حاضر یارانه ها طبق جدول زیر به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما