به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، «باغ کیانوش» اولین نسخه از فیلم بلند رضا کشاورز حداد سال گذشته در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در روزهای اخیر در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز به نمایش درآمد.

طبق اعلام روابط عمومی این فیلم، همزمان با آغاز هفته نوجوانی در اردیبهشت ماه ماه، «باغ کیانوش» اکران می شود.

این فیلم برنده سه پروانه طلایی بهترین فیلم و بهترین دستاورد فنی و هنری و همچنین جایزه بخش نوجوان سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان شد.

شهرام حق دوست، علیرضا آرا با حضور عباس جمشیدی فر و همچنین مجید پتکی، مهدیه نساج، لادن جفاوند و مهدی فریضه بازیگران این فیلم هستند که در آستانه اولین تیزر آن به طراحی و تهیه کنندگی امید میرزایی رونمایی شد.

این اثر محصول مشترک باشگاه فیلم سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط موسسه پخش می شود. بهمن سبز مسئولیت دارد و با حمایت اقتباسی، مخاطب را به دنیایی پر از فانتزی های ماجراجویانه و جسورانه چند نوجوان دعوت می کند. نوجوانانی که قرار است دنیای بزرگسالان را نجات دهند.

علاوه بر «باغ کیانوش» که از ابتدا آبان فیلم «صبحانه با زرافه ها» ساخته سروش صحت نیز در حال نمایش است آبان به سینماها می آید.

بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هوتن شکیبا، هادی حجازی فر و بیژن بنفسه خواه در دومین فیلم صحت به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی ایفای نقش کردند.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما