بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ رویداد ورزشی مستر المپیا 2024 امشب (جمعه) با برگزاری نشست خبری ورزشکاران رشته های مختلف به طور رسمی آغاز می شود و در این مسابقات حضور خواهند داشت. هادی چوپان برای ایرانی ها یکی یکی از جذاب ترین مسابقات خواهد بود.

هادی چوپان وی پس از کسب عنوان قهرمانی سال 2022 در سال گذشته پس از نایب قهرمانی درک لونسفورد، صبح امروز در حاشیه ثبت نام ورزشکاران و دریافت شماره، مصاحبه ای با رسانه ها انجام داد.

هادی چوپان که بر اساس قرعه کشی شماره یک را انتخاب کرد، درباره مسابقات امسال و شانس قهرمانی خود گفت: امسال هم مثل سال 2022 شماره یک را انتخاب کردم و می خواهم به عنوان نفر اول باشم. نسخه وحشتناک از هادی چوپان مطمئن باشید خشن ترین نسخه را خواهید دید. هادی چوپان خواهد بود.”

وی ادامه داد: من با انرژی هوادارانم رشد می کنم و می خواهم با ساندو به انرژی آنها پاسخ دهم.

هادی چوپان وی در بخش پایانی سخنان خود غیبت چند تن از بدنسازان ایرانی را با وجود کسب مجوز مستر المپیا برجسته کرد و اظهار داشت: من اینجا تنها هستم و برخی از هموطنانم با وجود حضور در مسابقات حرفه ای و کسب مجوز نتوانستند اینجا باشند. آنها پشت سد روادید هستند و از هرکسی که می تواند کمکی به ورزشکاران ایرانی در این زمینه کند می خواهم «دلم می شکند که هموطنانم اینجا نیستند».

فوتبال روزانه اینستاگرام
کاری خواندن هادی چوپان قبل از کنفرانس مطبوعاتی مستر المپیا 2024

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما