سهند به موقع به دست مشتریان می رسد
تحویل به‌ موقع بیش ‌از ۳ هزار و ۴۰۰ خودرو سهند

مدیر پشتیبانی و خدمات پس از فروش فروش پارس خودرو گفت: تاکنون بیش از 3400 دستگاه خودروی سهند به موقع تحویل مشتریان شده است.

سید داود با اشاره به تحویل به موقع خودروی سهند از مرداد ماه سال جاری تا کنون افزود: ابتدای هر ماه کلیه دعوتنامه های مربوط به ماه جاری در شرکت پارس خودرو صادر می شود تا روند تحویل نهایی خودرو انجام شود. می تواند در زمان مقرر انجام شود.

وی افزود: در خصوص تحویل خودروهای سهند هیچ نارضایتی و تاخیری وجود ندارد و این شرکت محصول جدید خود را در زمان وعده داده شده به دست مشتریان می رساند.

به گفته زمانی، با توجه به افزایش کیفیت محصولات تولید شده در گروه سایپا و پارس خودرو در سال جاری، موارد مربوط به بررسی ویژه مشتریان کاهش یافته است که نشان دهنده ارتقای رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و کیفیت است. از خودروهای تولیدی این شرکت است.

مدیر پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش پارس خودرو در بخشی دیگر از اظهارات خود عنوان کرد: بر اساس برنامه گروه سایپا و شرکت پارس خودرو برای تولید و عرضه سهند جی و سهند اتوماتیک، محصول P90 و همچنین دو محصول وارداتی طرح فروش این خودروها در مرحله طراحی و تدوین نهایی است و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سه ماهه پایانی سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به برنامه توسعه محصول گروه سایپا در سال جاری گفت: پارس خودرو از ابتدای سال جاری برنامه جدیدی را با هدف تنوع بخشی به سبد محصولات خود با وجود محدودیت های ناشی از تحریم ها و کمبود منابع مالی اجرا کرده است. .

زمانی در پایان گفت: روش های فروش مختلفی را با توجه به زمان عرضه محصولات جدید در دستور کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم سبد محصولات جدید گروه سایپا و شرکت پارس خودرو را به مشتریان و خریداران ارائه دهیم.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما