قیمت محصولات بهمن موتور افزایش یافت - مهر 1403

بر اساس اطلاعات جدید رسیده به آخرین خبرنگار خودرو، قیمت محصولات بهمن موتور مانند سایر مونتاژها تقویت شده است.

در این سال شاهد افزایش قیمت تقریبا تمامی محصولات مونتاژی در بازار بودیم. مدیران خودرو و کرمان خودرو به عنوان دو مونتاژکننده بزرگ بازار، قیمت محصولات خود را به میزان قابل توجهی افزایش دادند که دلیل آن افزایش قیمت تمام شده و در نتیجه قیمت نهایی مونتاژکاران بود. اکنون قیمت قطار به ایستگاه افزایش می یابد. بهمن موتور رسید و بالاخره قیمت محصولات این خودروساز افزایش یافت. البته این را هم در نظر داشته باشید که خودروها مدت زیادی است که وجود داشته اند. بهمن قیمت موتور کارخانه افزایش نیافت و قیمت ها افزایش نیافت. بهمن موتور در کارخانه انتظار می رفت. البته لیست قیمت درب کارخانه را دریافت کرده ایم و سعی کرده ایم قیمت نهایی را در جدول زیر برآورد کنیم.

نام ماشین قیمت گیت نهایی کارخانه (جک). قیمت نهایی احتمالی (تومان)
وفاداری برتر 5 نفر ۱,۲۶۸,۷۰۰,۰۰۰ ۱,۴۸۴,۰۰۰,۰۰۰
Fidelity Prime برای 7 نفر ۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۵۰,۲۸۰,۰۰۰
پرستیژ وفاداری 5 نفر ۱,۳۹۴,۸۰۰,۰۰۰ ۱,۶۳۲,۰۰۰,۰۰۰
Fidelity Prestige برای 7 نفر ۱,۴۳۸,۸۰۰,۰۰۰ ۱,۶۸۳,۰۰۰,۰۰۰
پرایم دیگنیتی ۱,۳۲۷,۳۰۰,۰۰۰ ۱,۵۵۳,۰۰۰,۰۰۰
احترام 2 ۱,۰۴۲,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۲۱۹,۰۰۰,۰۰۰

البته در نظر داشته باشید که قیمت نهایی ممکن است با اعداد احتمالی جدول بالا متفاوت باشد اما در همان محدوده خواهد بود. مشتریان بهمن موتورهایی که در حال حاضر در حال صدور دعوتنامه و تکمیل پرداخت هستند مشمول این افزایش قیمت نخواهند بود و از تماس های بعدی قیمت های جدید اعمال می شود.

با اجرای این افزایش قیمت، پیش بینی می شود بازار تغییر چندانی نداشته باشد چرا که با اعلام افزایش قیمت از سوی مدیریت خودرو و کرمان موتور، بازار افزایش چندانی نداشت. البته باید دید با آغاز تحویل خودروهای جدید با قیمت های جدید، واکنش بازار چه خواهد بود.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما