به گزارش بازتاب آنلاین، حتما تا به حال درباره بیماری کبد چرب شنیده اید، بیماری که بسیاری از افراد به آن مبتلا هستند و با توجه به سبک زندگی امروزی، احتمالا بسیاری از افراد نمی دانند که به این بیماری مبتلا هستند.

محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی در این باره به بازتاب آنلاین توضیح می دهد: کبد عضوی است که فعالیت های حیاتی مختلفی را در بدن ما انجام می دهد، بنابراین سلامت کبد با سلامتی بدن مرتبط است. بدن انسان.”

وی درباره علل کبد چرب می گوید: عوامل متعددی وجود دارد که سلامت این اندام مهم بدن را تهدید می کند. بیماری مانند بیماری کبد چرب این روزها بیشتر و بیشتر شده است. یکی از دلایل کبد چرب این است.» رژیم غذایی پرچرب نوشیدن نوشابه، خوردن میوه کم، آب کافی، ورزش نکردن، مصرف الکل، استرس زیاد و اضافه وزن است.

با این حال، افراد مبتلا به این بیماری نیاز به اتخاذ روشی برای درمان خود دارند، هاشمی درباره بهترین راه مقابله با کبد چرب می‌گوید: برای درمان کبد چرب اولین قدم تشخیص شدت آن است و قدم بعدی. وی برای تغییر سبک زندگی، کبد چرب را با مفهوم رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی مناسب درمان کرد.

وی ادامه می دهد: استفاده از برخی مکمل های غذایی می تواند در این زمینه موثر باشد، اما مطالعات هنوز تاثیر قابل توجهی در این زمینه نشان نداده است، بنابراین فرد هیچ گاه از تغییر سبک زندگی برای رهایی از بیماری کبد چرب مستثنی نیست.

۲۳۳۲۳۳

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما