بازی ایران و ازبکستان فرصتی طلایی برای مهدی طارمی و سردار آزمون است تا با گلزنی، رکورد علی دایی در گلزنی به ازبکستان را بشکنند و به تنهایی در صدر جدول گلزنان این دیدار قرار گیرند.

مهاجمان تیم ملی می خواهند بالاتر از علی دایی قرار بگیرند.

به گزارش طرفداری، در بازیهای گذشته بین 2 تیم فوتبال ایران و ازبکستان، سه نفر بیشتر از بقیه در این بازیها گل زده اند. علی دایی، مهدی طارمی و سردار آزمون در این عرصه سه گل برای تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ازبکستان به ثمر رسانده اند.

بعد از این سه نفر مهدی ترابی و سیدجلال حسینی هر کدام 2 گل برای تیم ملی به ثمر رسانده اند. به جز 13 گل این 5 نفر، روزبه چشمی، محمدرضا خلعتبری، جواد کاظمیان، علی موسوی و رامین رضاییان هم هر کدام یک گل به تیم فوتبال ازبکستان زده اند.

بازی ایران و ازبکستان فرصتی برای سه ملی پوش کشورمان است که تعداد گل های ملی خود را برابر تیم ملی فوتبال ازبکستان افزایش دهند.

از میان مهدی طارمی و سردار آزمون هر کدام گل بزند بالاتر از علی دایی قرار خواهد گرفت و اگر این 2 گل نزنند و مهدی ترابی بازی کند و 2 گل هم بزند که البته بسیار بعید است، او به تنهایی در صدر فهرست بهترین گلزنان بازی تیم های ملی فوتبال کشورمان و ازبکستان قرار خواهد گرفت.

بر اساس همین مساله باید گفت که مهاجمان تیم ملی برای بالاتر قرار گرفتن از علی دایی در این عرصه با هم مبارزه خواهند کرد.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما