بازتاب آنلاین: به تازگی یکی از کاربران در توییتر مطلبی تکان دهنده در مورد خودروهای امدادی منتشر کرده است که ممکن است پس از خواندن آن کمی شگفت زده شوید. متن این روایت به شرح زیر است:

«آیا می‌دانستید در بزرگراه‌ها و بزرگراه‌های تهران مافیای بزرگی وجود دارد که توسط نیسان با کامیون‌های یدک‌کش اداره می‌شود؟ آیا می‌دانید که آنها صندوق باج دارند که اگر شخصی وارد قلمرو دیگری شود، او را کتک می‌زنند و باج را می‌پردازند. صندوق نجات؟

حتی شرکت های رسمی مانند خودروی اورژانس ایران در این مسیرهایی که در دست این باندها است جرأت ارائه خدمات را ندارند و سعی می کنند از سرویس دهی پرهیز کنند. اداره راهداری مسئول این موارد در جاده هاست و باید پیگیری کند. به طور خلاصه باید بدانید که راهزنان در قالب خودروهای نیسان با یدک کش آزادانه در سراسر کشور تردد می کنند. حتی دیده شده است که در جاده های تحت کنترل خود نفت می ریزند و باعث انحراف و تصادف خودروها شده و به محل حادثه می رسند. سریعتر از پلیس.”

خواندن چنین روایت هایی می تواند هرکسی را از ادامه زندگی در مواجهه با چنین حوادثی منصرف کند و ترس را در مردم ایجاد کند. اینکه در مواقع بحرانی یکی به جای کمک به فکر سوء استفاده می‌شود و بدترین چیز این است که عمدا مرتکب جرم می‌شود. اگر نتیجه این حوادث به زندگی یک انسان برای همیشه پایان دهد، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ باور کنید زندگی انسان منبع درآمد نیست…

اما نکته اینجاست که این کاربر تنها کسی نیست که این نوع حوادث را گزارش می کند. کاربران دیگری که تجربه مشابهی داشته اند نیز به این توییت واکنش نشان داده اند. بهترین ها قطعا نمی توانند این اتفاقات را 100% تایید کنند اما حجم پیام ها به قدری بالا بود که مجبور شدیم این موضوع را در قالب روایت های مختلف کاربران با شما عموم عزیز به اشتراک بگذاریم. طبیعتا در چنین شرایطی با دانستن این خطرات واکنش بهتری نشان خواهید داد. در ادامه با واکنش کاربران همراه خواهید شد.

اگر این ماشین ها در خیابان به شما نزدیک شدند سریع فرار کنید!

و روایت های ترسناک!

مرصاد نوشت: ماشین پسرخاله ام در جاده خراب شد. یک ماشین یدک کش نیسان آمد و گفت ماشین واشر دارد و بعد آن را به مغازه برد. سرسیلندر را برگرداندند و ماشین را یک روز خواباندند و بعد 13 میلیون به او دادند. در جاده سوار ماشین شد و دوباره جوشید. به کارگاه رفتیم و دیدیم مشکل فقط از کارتریج رادیاتور است. اگر این دزدی نیست اسمش چیست؟

مسعود خاطره تلخی هم دارد: یک بار آخر شب داشتم از سر کار می آمدم که می خواستم از پارکینگ بروم ناگهان ماشین ایستاد. هر کاری کردم جواب نداد مجبور شدم با چند شرکت یدک کش که شماره آنها را در اینترنت پیدا کردم تماس بگیرم. گفتن یک میلیون تومان می گیریم. الان پول رو به کارت واریز کن تا بریم. اما به جاش زنگ زدم یکی دوست مکانیکی من که خوشبختانه نزدیک بود آمد و خدا را شکر ماشین روشن شد. اما گاهی اوقات فکر می کنم اگر این کار را می کردم، الان چه اتفاقی برای ماشین من می افتاد؟

اگر این ماشین ها در خیابان به شما نزدیک شدند سریع فرار کنید!

تجربه تلخ مهراد: دوست من و پسرش پارسال به همین دلیل در جاده تصادف کردند و هنوز در حال درمان هستند، کسی پاسخگو نیست.

طعنه امیر را هم می توانید بخوانید: اتفاقا دیشب از قزوین می آمدم دیدم چند تا نیسان یدک کش درگیر شده اند. فکر کن یکی او به منطقه حفاظتی این …

پیمان همچنین نوشت: من فکر می کنم مهم است که در این مورد نیز صحبت کنیم. اگر ماشین شما در بزرگراه یا بزرگراه خراب شد، هرگز کورکورانه به این ون اعتماد نکنید، یا حداقل سعی کنید به جای اینکه اجازه دهید آنها برای شما تصمیم بگیرند ماشینتان را کجا ببرید، از آنها کمک بگیرید، زیرا برخی از آنها اصلاً افراد جالبی نیستند. . ، و ممکن است اتفاق بدی برای ماشین شما بیفتد و از همه بدتر این باشد که جان شما در خطر باشد.

و روایت سمانه: همکارم در اتوبان تبریز – زنجان تصادف کرد. تا یکی پس از آن یک کامیون آن را یدک کشید و ماشین را به کنار جاده برد. بعد از اینکه این کامیون با یک یدک کش برای بردن ماشین آمد، شخصی که آن را یدک می کشید گفت حق من را بدهید! چه دنیایی شده…

منبع:برترینها

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما