فیلم

فیلم «زودپاز» روز اول تا ساعت 19:30 سه شنبه هفدهم اکران می شود مهر تقریبا 6 میلیارد تومبا فروخته است. حدود 140 هزار نفر در روز اول برای دیدن این فیلم بلیت خریدند. رکورد فروش روز اول در حال حاضر با فروش 6 میلیاردی در اختیار «تگزاس 3» است و احتمالا بازتاب آنلاین در ساعات باقی مانده امروز این رکورد را خواهد شکست.

به گزارش بازتاب آنلاین، فیلم سینمایی «زودپز» به کارگردانی بازتاب آنلاین با بازی محسن تنابنده و نوید محمدزاده هنوز اکران نشده و تا ساعت 19 امروز سه شنبه 17 مهرماه با استقبال ویژه مردم مواجه شده است میلیارد تومان که نزدیک به 6 میلیارد آن متعلق به فیلم تازه اکران شده «زودپز» است.

نوید محمدزاده و محسن تنابنده برای اولین بار در فیلم «زودپز» با هم بازی کردند.

بازتاب آنلاین در «زودپز» دست به دست زوج خوش تیپ محسن تنابنده و نوید محمدزاده زد و آنها را با گریم و لباس دهه 60 به قلب عصر موشک تهران فرستاد. حضور این دو بازیگر با گریم های متفاوت شاید در وهله اول مخاطب را به دیدن آن ترغیب کند.

جدای از اینها، بازتاب آنلاین با ساخت فیلم‌هایی مانند «پسر آدم، دختر حوا»، «ورود آقایان ممنوع» و «قانون مورفی» در ساخت کمدی‌های سرگرم‌کننده تبحر دارد و محسن تنابنده نیز یک فیلم موفق است. نویسنده سریال «پایتخت» دستاوردهای زیادی داشته است. تلفیق موقعیت های طنز خنده دار با فضای محدود و بسته دهه شصت و فضای ناامن دوران باران موشکی از نکات مهم فیلم زودپز است. .

فیلم با انفجار زودپز شروع می شود و زندگی این زوج به نوعی با قتل پدرشوهرش مرتبط است. باران موشک و نگرانی مردم از ویرانی خانه هایشان بستر مهمی برای روایت این کمدی می شود. این دو شخصیت به خرابکاری های بیشتری ادامه می دهند تا کار خود را بپوشانند و اوضاع را بیش از پیش پیچیده تر کنند. تنابنده و محمدزاده در اولین تجربه زن و شوهری توانسته اند خصوصیات منحصر به فرد خود را پوشش دهند.

فیلم
نوید محمدزاده که آخرین فیلمش در سال 1377 اکران شد، به دوری 5 ساله خود در زودپز پایان داد.

در حال حاضر 130 هزار بیننده برای دیدن این فیلم در سینماها بلیت تهیه کرده اند و فروش فیلم تا ساعت 19 روز سه شنبه هفدهم ادامه دارد. مهر که اولین روز راه اندازی آن محسوب می شود، به نزدیک به 6 میلیارد رسیده است. در واقع این فیلم با بلیت نیم بها فروخته شد و اگر این اتفاق یک روز دیگر می افتاد، فروش اولیه زودپز به رقم رویایی 12 میلیارد تومان می رسید.

رکورد قبلی فروش روز اول تئاتر متعلق به «تگزاس 3» به کارگردانی سید مسعود اطیابی است. آن فیلم در اولین روز اکران خود توانست 140 هزار بیننده جذب کند و 6 میلیارد پلان بفروشد. پیش از «زودپاز» دومین فیلم پرفروش روز اول اکران «عشق مست» بود که 3 میلیارد فروش داشت. 500 میلیون تومبا فروخته بود. باید منتظر ماند و دید تا چند ساعت آینده فروش فیلم «زودپاز» از مرز 6 میلیارد عبور کند و رکورد جدیدی را ثبت کند.

زودپز به کارگردانی بازتاب آنلاین، نویسندگی محسن تنابنده و مهدی نادری و تهیه کنندگی منصور سهراب پور و محسن تنابنده و نوید محمدزاده بازیگران اصلی این فیلم هستند. گلاره عباسی، محمود جعفری، رزبه حصاری، ساقی حاجی پور و… آنها دیگر بازیگران این فیلم هستند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما