روابط عمومی خانه تئاتر با ابراز نگرانی از سلامتی رضا آشفته (نمایشنامه نویس، مترجم و منتقد تئاتر) در بیمارستان خواستار توجه وزارت بهداشت و مدیران بیمارستان به وضعیت جسمانی این هنرمند شد.

به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه روابط عمومی خانه تئاتر به شرح زیر است:

به نام پروردگار مهربان

رضا آشفته هنرمند بزرگوار و مهربانمان مدتی است که در بخش عفونی بیمارستان لقمان حکیم بستری است و روزها و شب های پر درد و رنجی را سپری می کند.

علیرغم حضور پزشکان ماهر در این مرکز، عدم آموزش کافی پرسنل بالینی اعم از پرستار، پیراپزشک، پیراپزشک و کسانی که به هر نحوی با بیماران در تماس هستند دست به دست هم داده اند تا شرایط نابسامانی در بخش عفونی بیمارستان ایجاد کنند. عدم رعایت بهداشت کافی اتاق ها، دیوارها، توالت ها با شرایط عفونی بیماران، امکان بهبودی سریع را از آنها سلب می کند.

پرسنل پزشکی بر اساس درک خود با بیمار رفتار می کنند و این یک رفتار حرفه ای نیست، اما هر جابجایی باید منتظر یک اتفاق جدید باشد، غم و اندوه بیشتر از آن که شادی را تجربه کنید به سراغ شما می آید.

در یک شرایط نامشخص نمی دانیم دقیقا چه اتفاقی افتاده که کاتتر عفونی شده و این میزان عفونت منجر به تاول های عفونی با ظاهر استافیلوکوکی شده و رضا آشفته را دائماً رنج می دهد زیرا رضا آشفته با دیابت و دیالیز دست و پنجه نرم می کند. ره آورد نیز از همین بیماری رنج می برد، شرایط درمانی سختی را پشت سر می گذارد، اما برای درمان و برداشتن پرمیکات، دیالیز و کیلیت به رزیدنت و نه جراح مراجعه کرده است. از طریق تلفن همراه یکی نزدیکان بیمار به ما اطلاع دادند که وی تجربه کافی برای انجام این جراحی در ساعت 3 بامداد را ندارد. انجام شود زیرا در غیر این صورت ظاهراً قصد داشتند عمل جراحی را در بخش عفونی و روی تخت بیمار انجام دهند در حالی که در تخت بعدی فردی با عفونت مزمن یک ساله وجود دارد. و خدا می داند که این شرایط ناپاک و عقیم چه خطراتی را به همراه داشت. و همینطور وضعیت ناپایدار رضا آشفته چگونه مسیر سلامتی او از جانب برخی پرستاران تا امروز جز کدر شدن ذهن به ارمغان نیاورده است.

تنش های ناشی از آن روی اعصاب و روان نیز آسیب های خود را به جا می گذارد. لذا عاجل تقاضا داریم با توجه به تغییر درمان رضا آشفته، بررسی جامعی از وضعیت بیماران بستری در بخش فوریت های پزشکی انجام شود و در صورت مهیا نبودن شرایط انتقال به سایر بخش ها، دستور انتقال به مرکز درمانی مجهزتر صادر شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما