سخنگوی ایرفرانس روز دوشنبه اعلام کرد که این شرکت هواپیمایی فرانسه تعلیق پروازهای خود از پاریس به بیروت و تل آویو را تمدید کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، تعلیق پروازهای بیروت تا 26 اکتبر (5 مهر) است. آبان) و تعلیق پروازها به تل آویو تا 15 اکتبر (24). مهر) گسترش یافته است.

دلیل این تصمیم نگرانی های امنیتی در خاورمیانه است.

در پی حملات بی سابقه و غافلگیرکننده نیروهای مقاومت فلسطین به مواضع رژیم صهیونیستی، شرکت های هواپیمایی بزرگ پروازهای خود به تل آویو را لغو کردند.

فرانس 24 پیشتر گزارش داده بود که نمایش پروازهای ورودی به فرودگاه بن گوریون تل آویو نشان می دهد که ایرفرانس، لوفت هانزا، امارات، رایان ایر، ایگان ایرلاینز، ایر ایندیا و برخی شرکت های آمریکایی همه پروازهای خود را به این فرودگاه لغو کرده اند.

شرکت هواپیمایی ترانساویا که متعلق به گروه ایرفرانس-کی ال ام است نیز شامگاه شنبه پرواز پاریس به تل آویو را لغو کرد.

در پی عملیات غافلگیرانه الاقصی توسط نیروهای مقاومت فلسطین، رسانه های آمریکایی نیز اعلام کردند که خطوط هوایی آمریکا تغییر کرده و پروازهای خود را به فرودگاه بین المللی اصلی اسرائیل لغو کرده اند.

خطوط هوایی دلتا و امریکن ایرلاینز پروازهای شنبه و یکشنبه از فرودگاه JFK نیویورک به اسرائیل را لغو کردند.

از بامداد روز شنبه ۲۴ مهرماه، نیروهای مقاومت فلسطین از غزه (جنوب) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کردند. عملیاتی بی سابقه در تاریخ ۷۵ ساله اشغال غاصب که صهیونیست ها را در شوک فرو برد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما