در آخر هفته ای که سینمای جهان گذشت (4-6 اکتبر – 13-15 مهر) ، فیلم Joker: Folie à Deux (Joker: Folie à Deux) به کارگردانی تاد فیلیپس اکران شد. این فیلم در اولین اکران خود به فروش 40 میلیون دلاری دست یافت و به برترین باکس آفیس تاریخ تبدیل شد.

به گزارش تجارت نیوز، آمار فروش این فیلم در اکران جهانی بهتر بود. این فیلم توانست در اکران بین المللی خود به فروش 81.1 میلیون دلاری دست یابد. با احتساب فروش داخلی و خارجی محصول برادران وارنر توانسته در هفته اول به فروش جهانی 121.1 میلیون دلاری دست یابد.

4102 سینما «جنون مشترک جوکر 2» را به نمایش گذاشتند. داستان این درام جنایی درباره یک کمدین شکست خورده به نام آرتور فلک است که به دلیل جنایتی که مرتکب شده در بیمارستان ایالتی آرکام زندانی است. او به طور تصادفی با عشق زندگی خود، هارلی کوین آشنا می شود و…

انیمیشن «روبات وحشی» در دومین هفته اکران خود 18.7 میلیون دلار فروخت. انیمیشن کمپانی «یونیورسال پیکچرز» توانست در دو هفته اول اکران خود بیش از ۶۳ میلیون دلار فروش داشته باشد.

ربات وحشی به کارگردانی کریس سندرز داستان یک ربات هوشمند را روایت می کند که در جزیره ای خالی از سکنه سرگردان است. او برای زنده ماندن در این محیط سخت، رابطه نزدیکی با حیوانات جزیره برقرار می کند و از یک بچه غاز یتیم مراقبت می کند.

«بیتل جویس، بیتل جویس» (Beetlejuice Beetlejuice) نیز با فروش بیش از 10.3 میلیون دلار در جایگاه سوم پرفروش ترین های آخر هفته قرار گرفت. این اثر که دنباله ای بر فیلم اول این مجموعه محسوب می شود و به کارگردانی تیم برتون ساخته شده است، در چهارمین هفته اکران خود موفق به فروش 265 میلیون دلاری شد.

بیتل جویس بیتل جویس داستان سه نسل از قبیله دیتز را روایت می کند که پس از مرگ ناگهانی در خانواده به خانه کنار رودخانه خود نقل مکان می کنند. هنگامی که آسترید (جنا اورتگا) دختر نوجوان سرکش لیدیا (وینونا رایدر) دریچه ای به زندگی پس از مرگ پنهان شده در زیرزمین کشف می کند.

این فیلم بر اساس فیلمنامه ای از «آلفرد گاف» و «مایلز میلار» ساخته شده است. «مارک توبروف»، «دده گاردنر»، «جرمی کلینر»، «تامی هارپر» به همراه تیم برتون تهیه کنندگان این فیلم هستند و نام «برد پیت» نیز از جمله عوامل اجرایی این فیلم است.

انیمیشن «Transformers One» که سومین هفته اکران خود را در سینماهای آمریکا سپری می کند، با وجود افت 41 درصدی فروش، توانست چهارمین فیلم پرفروش هفته را از آن خود کند. محصول کمپانی پارامونت پیکچرز در هفته ای که گذشت 5.3 میلیون دلار فروخت به طوری که فروش آن در سه هفته ای که از عرضه آن می گذرد به مرز 46 میلیون دلار رسید.

انیمیشن «ترانسفورمرز 1» داستان اپتیموس پرایم جوان و مگاترون جوان را دنبال می‌کند که از برادران به دشمنان قسم خورده تبدیل شده‌اند و تمرکز این فیلم بر رابطه این دو شخصیت خواهد بود. کریس همسورث در نقش اپتیمون پرایم، برایان تایری هنری در نقش مگاترون، اسکارلت جوهانسون در نقش الیتا، کیگان مایکل کی در نقش بامبلبی، جان هام در نقش سنتینل پرایم، لارنس فیشبورن در نقش آلفا تریون و استیو بوشمی از جمله صداپیشگان انیمیشن «تبدیل شوندگان» هستند. 1″ هستند

فیلم سینمایی «اسپک بدون ایول» به نویسندگی و کارگردانی جان واتکینز که از 14 سپتامبر در سینماهای آمریکا اکران شد، در چهارمین هفته اکران خود موفق به فروش 2.8 میلیون دلاری شد.

محصول یونیورسال پیکچرز با نگاهی روانشناسانه در ژانر وحشت ساخته شده است. این فیلم بازسازی فیلم دانمارکی 2022 به همین نام است. در این فیلم جیمز مک آووی، مکنزی دیویس و اسکات مک نیلی ایفای نقش می کنند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما