آمیتیس خودرو با سدان هیبرید خود به نمایشگاه خودرو تبریز می آید

شرکت آمیتیس خودرو یکی یکی از شرکت هایی است که نیسان سیلفی هیبرید را به بازار کشور معرفی کرد و این خودرو را به نمایشگاه تبریز آورد.

سلفی نیسان یکی این یکی از سدان های برجسته نیسان است که در تمامی نسخه های هیبریدی و بنزینی در بازارهای جهانی موجود است. نسل اول نیسان سیلفی در سال 2000 به عنوان جایگزینی برای مدل پولسار وارد خط تولید نیسان شد. نسل چهارم این خودرو نیز محصول سال 2019 است و مدتی است که نسخه فیس لیفت آن در بازارهای جهانی حضور داشته است. همانطور که می دانید شرکت آمیتیس خودرو یکی یکی از شرکت های واردکننده نیسان سیلفی e-power به بازار ایران است و این شرکت نیسان سیلفی را در نمایشگاه خودرو تبریز به نمایش گذاشته است.

در ادامه می خواهیم نگاهی کوتاه به این سدان هیبریدی آمیتیس خودرو داشته باشیم.

مشخصات فنی

نیسان سیلفی مجهز به موتور 12 سوپاپ تنفس طبیعی سه سیلندر 1.2 لیتری است که توان خروجی چندان بالایی ندارد و اساسا وظیفه شارژ باتری ها را بر عهده دارد. منبع تغذیه اصلی این خودرو یک موتور الکتریکی با توان 136 است اسب بخار و حداکثر گشتاور 300 نیوتن متر است که می تواند با کمک سیستم انتقال قدرت کاهش دهنده E-CVT، محور را از چرخ های جلو به محور جلو منتقل کند.

سدان هیبریدی آمیتیس خودرو در نمایشگاه خودرو تبریز به نمایش گذاشته شد
آمیتیس خودرو با سدان هیبرید خود به نمایشگاه خودرو تبریز می آید

مصرف سوخت نیسان آمیتیس خودرو سدان هیبریدی چندان بالا نیست و میانگین مصرف آن حدود 4.5 لیتر در 100 کیلومتر است.

طراحی کلی و ویژگی های سدان هیبریدی آمیتیس خودرو.

سبک نیسان سیلفی آمیتیس بیشتر شبیه یک خودروی خانوادگی است تا یک خودروی خانوادگی، با محصولات ورزشی و جوانان ترکیب می شود. فرم کشیده بدنه به همراه پردازش حجمی روی دماغه، نمای جانبی و عقب، استایلی کاملاً شیک و دلنشین به این خودروی نسبتاً ارزان و خانوادگی بخشیده است.

نوع طراحی داخلی این خودروی ژاپنی نیز زیبا، متناسب و کاربردی است. طراحی داشبورد با طعمی اسپرت در مقابل کاربر خودنمایی می کند و علاوه بر صفحه نمایش دیجیتال مالتی مدیا، کلیدهای کنترل فیزیکی نیز در کنسول وسط داشبورد دیده می شود که فضای زیبا و دلنشین تری را برای کاربر ایجاد می کند. کابین این ماشین

سدان هیبریدی آمیتیس خودرو در نمایشگاه خودرو تبریز به نمایش گذاشته شد
آمیتیس خودرو با سدان هیبرید خود به نمایشگاه خودرو تبریز می آید

سدان هیبریدی آمیتیس خودرو اگرچه از نظر آپشن ها و امکانات جزو مدل های تمام آپشن نیست، اما ویژگی های بسیار خوب و کاربردی دارد که می تواند برای مصرف کنندگان جذاب باشد. از جمله ویژگی های این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، روشنایی کابین، استارت دکمه ای، سانروف برقی، فرمان برقی، تقویت کننده دیجیتال و آنالوگ جلو، صفحه نمایش لمسی، کانال های تهویه مطبوع اتوماتیک دو سرعته، صندلی راننده برقی، برقی ترمز پارک، Autohold – تکنولوژی چراغ های LED، دوربین ثبت رویداد، دوربین دنده عقب، شارژر بی سیم تلفن همراه و غیره.

لازم به ذکر است بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز از سه شنبه تا جمعه بیستم برگزار می شود. مهر از ساعت 15 الی 20 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقه مندان به صنعت خودرو می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما