حسن زاده خاطرنشان کرد: معتقدم هیچ فعال اقتصادی در دنیا نمی تواند با شرایط تجار ایرانی کار کند، اما خوشبختانه تجارت در کشور ما با وجود این مشکلات حفظ می شود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: ایرانی ها قبلا تمایلی به خرید کالاهای کره ای نداشتند اما امروز این برندها تضمین کرده اند که کالاهای کره ای جایگاه خود را در بازار ایران پیدا کرده اند.

صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران در اولین گردهمایی برترین برندهای تجاری اتاق بازرگانی ایران گفت: بعد از مشروطه زمانی که اخباری از اقتصاد و توسعه در کشور ما به گوش می رسد. نبود مردم کارهای بزرگی برای اقتصاد کشور انجام داده اند و امروز هم ایرانی هایی داریم که می توانند در اقتصاد جهانی تاثیرگذار باشند.

وی تصریح کرد: متاسفیم که چند سالی است کشورمان با مشکلات مدیریتی مواجه است.

حسن زاده افزود: معتقدم با پشتوانه قانونی در همه امور می توانیم بزرگترین مشکلات دنیا را در این کشور حل کنیم. کشور ما 1 درصد مساحت و 1 درصد از جمعیت جهان را دارد و 15 درصد ذخایر طبیعی جهان در این کشور قرار دارد. لذا امیدواریم تمامی متولیان سامانه در زیر مجموعه آن به صادرات و برندسازی توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: امروز چهار برند به پایتخت ملی و جهانی کره جنوبی تبدیل شده است. پیش از این ایرانی ها تمایلی به خرید کالاهای کره ای نداشتند، اما امروزه این برندها تضمین کرده اند که کالاهای کره ای جایگاه خود را در بازار ایران پیدا کنند.

وی همچنین با بیان اینکه بازار جمهوری آذربایجان بازار بزرگی نیست، گفت: در همین بازار محصولات ایرانی به عنوان محصولات ضعیف ارائه می شود و تمایلی برای خرید وجود ندارد.

حسن زاده خاطرنشان کرد: معتقدم هیچ فعال اقتصادی در دنیا نمی تواند با شرایط تجار ایرانی کار کند، اما خوشبختانه تجارت در کشور ما با وجود این مشکلات حفظ می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما