Clarity on ListingsSS RAMZARZ min

تیم توسعه‌دهنده بازی تلگرامی میم‌فای (MemeFi) در اطلاعیه اخیر خود به شفاف‌سازی درباره فرآیندهای تولید توکن (TGE)، لیست شدن در صرافی‌ها و ایردراپ پرداخته و به سوالات کاربران در این حوزه‌ها پاسخ داده است.

بر اساس این اطلاعیه، اولویت اصلی تیم پروژه پاداش دادن به کاربران به شیوه‌ای شایسته است. با توجه به وجود میلیون‌ها بازیکن و تجربیات گذشته در طراحی ایردراپ‌ها، این تیم در تلاش است تا از اشتباهات دیگران درس بگیرد و بهترین نتایج ممکن را ارائه دهد.

در این بین، چند عامل خارجی، از جمله تطابق با اکوسیستم و شرایط لیست شدن در صرافی‌ها، باعث تأخیر در این فرآیند شده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، تیم توسعه‌دهنده اعلام کرده که هدف آن‌ها این است که توکن این بازی در بهترین شرایط، از جمله تطابق با اکوسیستم، در بهترین صرافی‌ها لیست شود و مدلی از ایردراپ را ایجاد کند که به وفادارترین کاربران پاداش می‌دهد.

بر این اساس، این تیم تصمیم دارد ۹۰ درصد از عرضه توکن خود را به جامعه اهدا کند و تأکید کرده که هیچ فصل دومی و سوءاستفاده‌ای در کار نخواهد بود. همچنین، اطلاعات کلی درباره لیست شدن این توکن در ۶ صرافی معتبر متمرکز به اشتراک گذاشته و تاریخ لیست شدن هم، ۳۰ اکتبر اعلام شده است.

طبق این اعلامیه، معیارهای واجد شرایط بودن در ایردراپ بر اساس مقدار کوین‌ها خواهد بود و برای کاربران وفادار و فعال، پاداش‌های اضافی نیز در نظر گرفته شده است.

در همین راستا، ربات‌ها نیز حذف شده و کاربرانی که با تقلب امتیاز کسب کرده‌اند، رد صلاحیت خواهند شد. این اقدام به افزایش میانگین پاداش سایر کاربران کمک می‌کند.

جزئیات دقیق ایردراپ این بازی در ۱۰ روز آینده اعلام خواهد شد و کاربران می‌توانند تا زمان اعلام اسنپ‌شات به بازی ادامه دهند. همچنین، چند کمپین مهم در هفته آینده اجرا شده و پس از آن، رویدادهای ایردراپ و TGE، مدت کوتاهی پس از اسنپ‌شات، انجام خواهند شد.

یکی از این کمپین‌ها، کمپین مشترک میم‌فای و بایننس است که در آن، ۵ ساعت لوکس از کالکشن فرانک مولر و ۲۰ گوشی آیفون ۱۶ پرو مکس به ارزش مجموع ۱۵۰ هزار دلار به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است.

البته ثبت‌نام و احراز هویت (KYC) کامل در صرافی بایننس، یک الزام جهت مشارکت در این کمپین است که کاربران ایرانی از آن محروم هستند.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما