به گزارش مانیبان به نقل از تجارت نیوز، قیمت دلار با آغاز به کار بازارها از روز دوشنبه کاهش یافت و سومین روز هفته را با افت 500 تومانی به پایان رساند. در آخرین معاملات نقدی روز دوشنبه، اسکناس یک دلاری در کف کانال سوم کریدور ششم به پایان رسید.

پیش بینی قیمت دلار

بررسی بازار ارز حکایت از آن داشت که مسئولان قصد دارند با عرضه زیاد قیمت دلار را به عقب برگردانند. برخی از فعالان بازار ارز معتقدند اخبار مربوط به تنش در منطقه همچنان در کانون توجه معامله گران قرار دارد. اما به نظر می رسد اهمیت خود را به روند بازار از دست داده است.

با وجود پراکندگی ارزی مسئولان در بحران های رخ داده در سال جاری، به نظر می رسد بانک مرکزی دستش را پر کرده و خود را برای نبض های منفی آماده کرده است. برخی از فعالان بازار ارز معتقدند در صورت عدم ورود ریسک به بازار، با توجه به سیاست های انقباضی حاکم بر بازار داخلی، دلار در محدوده قیمتی فعلی نوسان می کند.

تتر 63200 تومان شد.

قیمت درهم روز دوشنبه با 20 تومان کاهش به 17300 تومان رسید. قیمت تتر 100 تومان کاهش یافت و به سطح 63 هزار و 200 تومان رسید و با قیمت دلار برابری کرد.

پوند استرلینگ با قیمت 82 هزار و 400 تومان معامله شد و نسبت به روز دوم هفته 430 تومان افت داشت. قیمت یورو 69 هزار و 130 تومان و 300 تومان کاهش یافت.

لازم به ذکر است روز دوشنبه اسکناس های دلار با قیمت 49 هزار و 910 تومان با 87 تومان افزایش و حواله های دلاری 47 هزار و 146 تومان و 117 تومان افزایش یافت.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما