به گزارش خبر پی ام آپ به نقل از رکنا، سریال طوبی به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سیدحسین امیرجهانی که نویسندگی «نجلا» را نیز در کارنامه کاری خود دارد، آخرین سریال بلند شبکه یک صداوسیم است که در سال 1394 پخش شده است. بیش از 40 بار بخش ها نقش اصلی و محوری این سریال درگیر شدن ناخواسته طوبی و پدرش در مسائل سیاسی است تا جایی که پس از کشته شدن پدرش توسط ساواک مجبور به فرار به همراه فخرالدین به عراق می شود. همین موضوع باعث شده داستان این سریال با راهپیمایی اربعین عجین شود.

قربون شبنم او در این سریال نقش «توبی» را بازی می کند. او در سال 1402 با بازی در نقش نائلا در سریال عشق کوفی به شهرت رسید. قربانی در همان سال برای بازی در فیلم مجنون برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد.

از بازیگران این سریال می توان به رحیم نوروزی، فریبا تشکری، پرویز فلاحی پور، هومن بارک نورد، امین زنگدانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی اشاره کرد.

سریال توبی

سریال طوبی هر شب ساعت 22.15 از شبکه یک سیما پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت 1.45 بامداد، 11.45 صبح و 15.10 بعدازظهر است.

سریال توبی

سریال طوبی چند قسمت است؟

همانطور که گفته شد سریال طوبی در دهه 50 و 80 میلادی اتفاق افتاد و قبلا گفته شده بود که این سریال 60 قسمتی است اما هنوز تعداد قسمت های آن مشخص نیست.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما