فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: فارغ التحصیلان دوره متوسطه با انتخاب رشته های مرتبط با سربازی می توانند از خدمت معاف شوند.

به گزارش ایسنا سردار دلاور القاصی مهر وی با اعلام این خبر توضیح داد: در قالب طرح جهاد علمی با هدف پیوند دانشگاه ها و نیروهای مسلح و همچنین پایان نامه های دانشگاهی مسئله محور، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی (دیپلم و دکتری) که شرایط نگارش پایان نامه با موضوعات مرتبط با اولویت های پژوهشی در محیط هدف. فرماندهی های پلیس (مانند مسائل حقوقی و جرم شناسی، پیشگیری از جرائم اجتماعی، آسیب های اجتماعی، اطلاعات پلیس، امنیت سایبری، تهدیدات فضای سایبری و غیره) می توانند حمایت مالی دریافت کنند.

وی افزود: در قالب طرح های حسابداری خدمات خدمتی و جایگزینی بر اساس دستورالعمل مصوب ستاد کل نیروهای مسلح و معاونت علمی و پژوهشی فرجا و بهره مندی از ایده ها و طرح های دانش آموختگان دانشگاهی همچنین در قالب طرح های پژوهشی، فارغ التحصیلان دانشگاهی می توانند حداقل شش ماه قبل از اعزام به خدمت سربازی با دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تماس گرفته و سرفصل های مصوب و اولویت های پژوهشی این فرماندهی انتظامی و پس از مراجعه را انتخاب کنند. طی مراحل اداری و با تایید کارشناسان مربوط به قبولی تعویق خدمت (بین 6 تا 12 ماه) یا معافیت کامل از خدمت (مخصوصاً در طرح های ملی و با موافقت سرلشکر). کارکنان بوندسوره).

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: در این قالب پس از طبقه بندی پایان نامه ها باید اقداماتی برای انصراف از خدمت نیز انجام شود.

القاصی مهر وی گفت: دانش آموزان می توانند با مراجعه به دفتر تحقیقات کاربردی پلیس شرق استان تهران در خصوص شرایط یا ماهیت همکاری اطلاعات لازم را کسب کنند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما