دیوار برای بهبود تجربه کاربری و کاهش مسائل مربوط به پرداخت و بازپرداخت تغییرات مهمی در سیستم پرداخت خود ایجاد کرده است. با معرفی “Wall Wallet” در تمام پانل ها، پرداخت ها آسان تر و امن تر از قبل شده است. اگر قبلاً با خرید و مدیریت بسته‌ها مشکل داشتید، اکنون مدیریت همه چیز با Wallet آسان‌تر است.

معرفی کیف پول در تمامی پنل ها

در حال حاضر در تمامی پنل های تجاری کاربران می توانند با شارژ کیف پول خود از خدمات Wall استفاده کنند. با این تغییر، فرآیند خرید بسته متوقف شده و کاربران می توانند به راحتی با استفاده از کیف پول دیواری، آگهی ثبت کنند، نردبان و پله ها را نصب کنند.

برای شارژ و استفاده از کیف پول کافی است به قسمت My Wall در اپلیکیشن Wall رفته و پس از انتخاب کسب و کار خود به تب “Wallet for Professionals” در کیف پول و پرداخت مراجعه کنید. برای افزودن پول به کیف پول، می توانید گزینه افزایش موجودی را انتخاب کنید.

ویژگی های کیف پول دیواری

کیف پول دارای ویژگی های مختلفی است که می تواند مشکلات پیش روی کسب و کارها را کاهش دهد:

گزارش فعالیت: شما به راحتی می توانید ببینید اعتبار شما چگونه و در کجا خرج شده است. برای مشاهده این گزارش می توانید به بخش گزارش سالانه در بخش خود مراجعه کنید.

کیف پول دیواری؛ یک تغییر بزرگ در تجربه پرداخت برای تبلیغات آنلاین

جزئیات معامله: شما تمام معاملات خود را با جزئیات در دسترس دارید.

کیف پول دیواری؛ یک تغییر بزرگ در تجربه پرداخت برای تبلیغات آنلاین

تخصیص سهمیه: اگر همکار دارید می توانید سهمیه ریالی برای پرداخت هایشان تعیین کنید.

کیف پول دیواری؛ یک تغییر بزرگ در تجربه پرداخت برای تبلیغات آنلاین

پرداخت مستقیم: با استفاده از کیف پول با یک کلیک، می توانید پرداخت خود را مستقیماً از کیف پول انجام دهید.

نصف کردن “پرداخت و تماس های مالی”.

یکی یکی از دغدغه‌های کاربران در هر پلتفرمی، موفقیت در پرداخت‌ها و در صورت امکان فرآیند بازپرداخت است. وال با بهبود سیستم پرداخت خود، نرخ موفقیت پرداخت خود را 75 درصد افزایش داده است. در صورت عدم پرداخت و یا نیاز به عودت وجه، روند برگشت وجه نیز ساده شده و کاربران بدون نیاز به تماس و پیگیری، مبلغ خود را به صورت خودکار دریافت می کنند.

با بهبودهای انجام شده، تماس‌های مربوط به «مسائل فنی پرداخت» ۷۶ درصد و تماس‌های «بازپرداخت» ۵۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

کیف پول دیواری؛ یک تغییر بزرگ در تجربه پرداخت برای تبلیغات آنلاین

تعامل بهتر با کاربران؛ نیاز به تماس با پشتیبانی را کاهش دهید

اگر پس از پرداخت نیاز به بازپرداخت دارید، Wall این فرآیند را ساده و شفاف کرده است. برای بهبود تجربه کاربری بازپرداخت، ویژگی‌های جدیدی به برد اضافه شده است که منجر به کاهش تماس‌های مربوط به بازپرداخت می‌شود:

🔸 امکان پیگیری وضعیت بازپرداخت: در اپلیکیشن و وب سایت، قابلیت پیگیری بازپرداخت در قسمت پرداخت های من اضافه شده است که کاربران می توانند وضعیت بازپرداخت و اطلاعات مربوط به زمان و مقصد بازپرداخت را مشاهده کنند. در صورتی که پول به کیف پول برگشت داده شده باشد، امکان مشاهده موجودی کیف پول نیز در این قسمت وجود دارد.

کیف پول دیواری؛ یک تغییر بزرگ در تجربه پرداخت برای تبلیغات آنلاین

اطلاع رسانی از طریق پیامک: به کاربران اطلاع داده می شود که پول برگشت داده شود و کجا رسیده است.

🔸 ساده سازی شماره شبا: در صورت نیاز به شماره شبا می توانید هم از طریق قسمت پیگیری بازپرداخت و هم از طریق لینک ارسال شده از طریق پیامک بدون تماس با پشتیبانی آن را وارد کنید.

اختلافات مالی را برطرف کنید و آنها را به صورت خودکار محاسبه کنید

مغایرت های مالی در درگاه پرداخت یکی یکی از موضوعات مهم این بود که اقدامات مختلفی برای کاهش آن انجام شد و انحرافات درگاه پرداخت را به میزان 94 درصد به صورت ماهانه کاهش داد. محاسبه انحرافات به صورت خودکار بوده و نیازی به صرف زمان زیادی برای محاسبات ماهانه نیست.

صدور خودکار فاکتورهای رسمی و شفافیت مالی

برای کاربرانی که نیاز به فاکتور رسمی دارند، فرآیند صدور فاکتور به صورت خودکار انجام شده است. پیش از این مهلت تکمیل اطلاعات کاربران برای صدور فاکتور رسمی 24 ساعت بود که برای برخی از کاربران مشکل ایجاد کرد. اکنون این امکان برای اکثر کاربران وجود دارد که با یک بار وارد کردن مشخصات واقعی یا حقوقی خود به صورت خودکار فاکتور رسمی صادر کنند و دیگر لازم نیست در کمتر از 24 ساعت هر پرداخت را وارد کنند. کافی است یک بار مشخصات خود را ثبت کنید تا تمامی فاکتورهای شما به صورت خودکار صادر شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما