شایعات تازه‌ای در میان طرفداران دنیای مارول منتشر شده که به حضور افتخاری شخصیت سرباز زمستان در فیلم Captain America 4 اشاره دارد.

«جیمز بوکانن بارنز» که با نام «باکی» نیز شناخته می‌شود، یکی از شخصیت‌های کلیدی و محبوب مارول است که از فاز اول این دنیای سینمایی حضور پررنگی داشته و نقش مهم او در فیلم Thunderbolts نیز به‌طور رسمی تأیید شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سرباز زمستان در فیلم Captain America 4

با اعلام خبر ساخت فیلم Captain America: Brave New World بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که «باکی» بار دیگر در کنار «سم ویلسون»، کاپیتان آمریکای جدید، برای مقابله با تهدیدات بزرگ دنیای مارول بازگردد؛ اما در گزارش‌های اولیه، حضور این شخصیت در فیلم تکذیب شد.

به نظر می‌رسد شرایط تغییر کرده باشد. به گفته منبع معتبر «MyTimeToShineHello»، «سرباز زمستان» در این فیلم یک حضور افتخاری کوتاه خواهد داشت. اگرچه هنوز هیچ تأییدیه رسمی از سوی استودیو «مارول» ارائه نشده، اما بازگشت دوباره «باکی» و اتحاد او با کاپیتان جدید دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

فیلم Captain America 4

گزارشات پیشین که به عدم حضور «سرباز زمستان» اشاره داشتند، به واکنش‌های منفی در نمایش آزمایشی فیلم در سال گذشته برمی‌گردند. این بازخوردها «مارول» را وادار کرد تا بخش‌های قابل‌توجهی از فیلم را در جریان فیلمبرداری‌های مجدد تغییر دهد. به نظر می‌رسد حضور «باکی» نیز بخشی از این تغییرات بوده و بعداً به داستان اضافه شده است.

فیلم کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع که به‌شدت مورد انتظار است، در تاریخ 14 فوریه 2025 (26 بهمن 1403) در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Captain America 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما