به گزارش مانیبان، جناب ویس کرمی درباره جزئیات اجرای طرح کاهش سقف سوخت گیری با کارت سوخت گفت: بنزین ماهانه کارت سوخت خودروهای شخصی بدون تغییر سهمیه، تنها سقف برداشت سوخت است. کارت هوشمند خودروهای شخصی دو بار در روز که مانند قبل بوده و برای هر سوخت گیری 50 لیتر در نظر گرفته ایم.

ایسنا نوشت: و افزود: این بدان معناست که خودروهای شخصی در شبانه روز می توانند دو بار در روز و هر بار 50 لیتر سوخت گیری کنند که در مجموع در شبانه روز 100 لیتر می شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش مشتقات نفتی همچنین درباره کارت سوخت اضطراری پمپ بنزین ها گفت: نسبت به گذشته تغییری نداشته و مانند قبل است، اما توصیه می شود مردم از کارت سوخت خود استفاده کنند و اگر سهمیه کارت به پایان رسیده است، برای استفاده از کارت ایستگاه استفاده کنید.

وی با بیان اینکه کارت سوخت اضطراری برای هر سوخت گیری 30 لیتر است و مانند گذشته، ویسکرمی گفت: به همه جایگاه ها بر اساس تعداد سکوها و میزان فروش آنها کارت اورژانس داده ایم، حتی کارت های اضطراری بیشتری توزیع کرده ایم. که مختص منطقه مربوطه است. همه موقعیت ها حفظ می شوند. به همین دلیل در تمامی جایگاه های عرضه سوخت بسته به تعداد سکوها و میزان بنزینی که می فروشند، کارت اضطراری را تحویل داده ایم.

به گفته وی، اولین هدف این است که مردم از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند، اما در صورت نیاز به کارت اضطراری، جایگاه باید آن را به آنها بدهد. اما اگر موردی مشاهده شد و در جایی مشکلی پیش آمد، هموطنان می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه پیامکی 09627 تماس گرفته و پیام بدهند که حتما در اسرع وقت پیگیری خواهیم کرد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما