داستان سریع پز رامبد جوان / کمدی محسن تنابنده و نوید محمدزاده







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، فیلم آرام پز رامبد جدیدترین اثر جوان پس از چند سال دوری از فیلمسازی است. جوان که آخرین اثرش «نگار» در سال 1397 اکران شد، سپس با ساخت سریال‌های «خندوانه» و «مردم روز» کارش را برای فیلمو ادامه داد و حالا خاطرات خوب فیلم‌های قبلی‌اش را به فیلم زودپز زنده خواهد کرد. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به متن و حواشی این فیلم.

همانطور که اولین اطلاعات از فیلم «زودپز» نشان می دهد، داستان فیلم در دهه 60 می گذرد و درباره سه دوست است که پس از انفجار زودپز در محله قدیمی شان اتفاقات عجیبی برایشان می افتد. به نظر می رسد تکیه فیلمسازان به خاطره بازی دهه شصت سوژه جذابی برای همدلی بیشتر با روح آن روزها در اختیار آنها قرار می دهد. داستان فیلم در زمان موشک باران تهران در سال 1367 می گذرد. وقتی زودپز در خانه منفجر می شود و پدر خانواده به شدت مجروح می شود و سپس می میرد، تهران بمباران می شود.

در فیلم دیگ فوری بازتاب آنلاین از محسن تنابنده و نوید محمدزاده استفاده شده است و به نظر می رسد ترکیب این دو بازیگر می تواند مخاطب را به خوبی ببرد. منصور سهراب پور تهیه کننده سریال هایی چون «وفا» و «ساخت ایران» نیز تهیه کننده این فیلم است.

محسن تنابنده که این روزها مشغول ساخت فصل هفتم سریال پایتخت برای نوروز 1404 است، پیش از این سریال رحیم کن را برای فیلمو بازی کرده بود که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

نوید محمدزاده که ظاهرا اولین نقش کمدی خود را دیده بود، سال گذشته با فیلم «بازیگر» از فیلمو مهمان مخاطبان بود و البته سریال جنگل آسفالت با نقش او در سینمای خانگی نیز پخش شد.

در این فیلم علاوه بر تنابنده و محمدزاده، محمود جعفری، گلاره عباسی، رزبه حصاری، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی پور، میسا مولوی، سینا مسعودی و… بازی می کنند. بقیه بازیگران فیلم زودپز هم از این دسته هستند;

سرپرست نویسنده: محسن تنابنده، نویسنده: مهدی نادری، بازنویسی نهایی فیلمنامه: ابوالفضل کاهانی، تصویربردار: مرتضی نجفی، تدوین: حسن ایوبی، آهنگساز: امیر توسلی، طراحی و میکس صدا: علیرضا علویان، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی : نگار جنیدی، طراح صحنه: امین عشایری، طراح گریم: آرزو حلجی، طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی، صدابردار: مهران ملکوتی، مدیر تولید: محسن صرافی، دستیار اول کارگردان: دانیال غفارزاده، منشی صحنه: سهیلا کشفی، در محل جلوه های ویژه: محسن روزبهانی، جلوه های ویژه: فرید ناظر فصیحی، مدیر تدارکات: رسول حاتمی و عکاس: معین باقری.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما