چهار قسمت از پخش سریال «گاردنزنی» به کارگردانی سامان سالور می گذرد، اما بسیاری از بینندگان همچنان در جستجوی روابط بین شخصیت ها و دلیل حضورشان هستند و نتوانسته اند پاسخ مناسبی پیدا کنند. به بسیاری از سوالاتی که در ذهن آنها ایجاد شده است.

به گزارش بازتاب آنلاین، وقتی به قسمت نظرات پست های مربوط به سریال گاردنزنی در صفحه پلتفرم فیلیمو و سایر صفحات فیلم نگاه می کنیم، با چندین سوال ثابت مواجه می شویم؛ سوالات و ابهاماتی که باعث شد مخاطب نتواند ارتباط درستی با این سریال برقرار کند.

افزایش شخصیت ها و مبهم بودن روابط آنها. یکی این یکی از ایرادات سریال «گردن بند» است.

چه کسی به چه کسی | مهم ترین سوالی که برای بینندگان سریال «گردن زنی» به وجود آمد، عدم قطعیت در رابطه شخصیت هاست. در میان کامنت هایی که در زیر پست های مربوط به این سریال درج شده است، شاهد سوالات زیادی در این زمینه هستیم: “معلوم نیست کی برای کیست؟” برای مثال، یکی از مخاطبان نوشت: «دوست دارم یکی کی دقیقاً متوجه می شویم که شادی و شیخ و آن همه نام و نام خانوادگی چه کسانی هستند؟ خیلی پیچیده است.» سؤال‌های زیادی از این دست وجود دارد: «کاش مشخص می‌کردی هر شخصیت چه نسبتی با باران و نیما داشت. چرا دور هم جمع نمی شویم؟»، «برای چه؟ این پدرش، آن مادر، این یکی، آن یکی است یکی خواهر کیست… با این همه کاراکتر چه کنیم؟»، «اگر کاراکترهای کمتری وجود داشته باشند، فرقی می‌کند؟ چرا میخوای ما رو گیج کنی؟”

سریال
رفتارهای برخی شخصیت ها از جمله پدر قاتل برای افکار عمومی سوال برانگیز شده است.

چرا روابط منطقی به نظر نمی رسند؟| خیلی ها بعد از چهار قسمت تازه متوجه شدند که حسن معجونی نقش همسر رویا نونهالی را دارد. پس از کسب این آگاهی، اکنون به دنبال پاسخی برای این سوال هستند که چگونه مهدی حسینی نیا با آن ترکیب و سن و سال را برای ایفای نقش پسر حسن معجونی بپذیریم؟ برخی در پاسخ به اولی پیش‌بینی کرده‌اند که معجونی نقش همسر دوم نونهالی را بازی کرده و حسین‌نیا پسر همسر اول اوست. اگرچه این سریال هنوز اطلاعاتی در این مورد به مردم نداده است و اگر سرنخ هایی وجود داشت، بین همه داستان ها و نام ها گم شده بود. برخی دیگر نفهمیده اند که اگر ماجونی پدر عروس است چرا عروسش را به عروسی آورده است؟ برخی پاسخ داده اند که زن جوان دوست عروس است و رابطه در این راستا شکل گرفته است اما همچنان ابهام در این زمینه ادامه دارد.

سریال
علیرغم شروع طوفانی خود، «گردن‌بندی» نتوانست انتظارات عمومی را برآورده کند.

چگونه باور کنیم؟ | در اپیزود سوم، پدر قاتل برای جلب رضایت دختر وارد دامان او می شود، اما قبل از اینکه بتواند چیزی بگوید، به محض اینکه به حضور یک همدست در میان آنها اشاره کند، او را به داخل استخر می اندازند او را زندانی می کنند او را در ماشینش پس از یافتن صحنه قتل او به همان سمت نگاه می کنند و کاری انجام نمی دهند. برخی نوشته اند که این بدان معناست که در میان اعضای یک خانواده حتی یک عاقل نیست که به جای بیکار ماندن، کاری انجام دهد. سوالات زیادی از این نوع وجود دارد. یکی از مخاطبان نوشته است: “در این سریال نمی توانید چیزی را باور کنید. چرا اصلا عصبانی نیستید؟ آیا فراموش کرده اید که فرزندانتان مرده اند؟ بسیاری از تماشاگران تاکید کرده اند که بازی بازیگران بسیار تصنعی است و به همین دلیل است که شما آنها نمی توانند رفتار آنها را باور کنند.

سریال
بسیاری از بینندگان معتقدند که داستان در سریال «گردن» پیشرفت نمی کند.

چرا داستان جلو نمی رود؟ | در میان کامنت ها، ایراداتی به کندی سرعت سریال وجود دارد. برخی معتقدند قسمت سوم و چهارم را می شد در یک قسمت قرار داد و لزومی ندارد نبود که کارگردان باید دو قسمت را به ماجرای ورود و قتل پدر قاتل اختصاص دهد. برخی افراد این سوال را مطرح کرده اند که چرا باید نشستن، تماشا کردن و دعوا کردن بر سر یک مرده آنقدر برای مخاطب جذاب باشد که دو قسمت را تماشا کنند؟ برخی اشاره کرده اند که لوکیشن ثابت می ماند و بحث ها خسته کننده می شود و می نویسند که امیدوار بودند حداقل با دیدن قسمت جدید احساس کنند که داستان کمی جلو رفته است.

باید دید در قسمت های بعدی وضعیت سریال چگونه پیش خواهد رفت و آیا این نوع انتقادات کمرنگ خواهد شد یا خیر. «گردنزنی» به کارگردانی سامان سالور و تهیه کنندگی علی قربان زاده جمعه ها روی پلتفرم فیلم نت روی پرده می رود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما