به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از استان چهارمحال و بختیاری، یعقوب شکوهی فرماندار اردل در نشست بررسی وضعیت پروژه های آبفای این شهرستان، خواستار تسریع در اجرای طرح های آبرسانی به ویژه پروژه های بهداشتی در این شهرستان شد و افزود: افزود: با توجه به تلاش های صورت گرفته، تداوم تامین آب پایدار در منطقه میانکوه ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

یعقوب شکهی در عین حال رضایت و خرسندی خود را از عملکرد مدیران و کارکنان قبلی آبفا به ویژه در ماه های اخیر در مواجهه با تنش های کم آبی و فصل گرما با روحیه جهادی و همه جانبه اعلام کردند. – تلاش همه جانبه تمامی نمایندگان این امور، برای ارائه خدمات به مردم این شهرستان، مشکلات موجود را اذعان و تشکر کردند و از مسئولان شرکت آبفا استان خواستند تا همچنان برای تسریع در روند نیمه تمام اهتمام ویژه داشته باشند. پروژه هایی برای جلب رضایت مردم این شهر.

معاون آبفا در این جلسه ضمن تشکر از همکاری استاندار در رفع مشکلات اجتماعی پروژه های آبفای کشور، گفت: طی روزهای آینده و پس از انعقاد قرارداد جدید، پیمانکار جدید منصوب می شود. عملیات اجرایی شبکه فاضلاب در شهر اردل آغاز می شود

فرشاد جمشیدی در این جلسه از اتمام پروژه آبرسانی شهرک کاج تا ده روز آینده خبر دادند.

لازم به ذکر است در این جلسه بر اساس حکمی از سوی مهندس محمد، مهندس یعقوب شکوهی فرماندار اردل، مهندس جمشیدی سرپرست، مهندس حسن زاده معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفا و مسئولین شهرستان کریمی، مدیریت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان طی حکمی مهدی طالبی به سمت سرپرست امور آبفای شهرستان اردل منصوب و از زحمات آقای احمد اسدی پور رئیس سابق آبفای این شهرستان تقدیر و تشکر شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما