حمایت فرانسیس فورد کاپولا از «تاد فیلیپس» کارگردان جوکر: جنون مشترک، در پی دریافت نمره D این فیلم در ژانر ابرقهرمانی انجام شد.

فرانسیس فورد کاپولا در جدیدترین پست اینستاگرامی خود از «تاد فیلیپس»، کارگردان فیلم جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie à Deux) حمایت کرد. این حمایت در حالی صورت می‌گیرد که جوکر 2 به تازگی نمره بی‌سابقه D را از تماشاگران دریافت کرده است. در مقابل مگالوپلیس» (Megalopolis) فیلم جدید «کاپولا»، موفق به کسب نمره D+ از سوی مخاطبین شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


حمایت فرانسیس فورد کاپولا از فیلم جوکر 2

«کاپولا» اینستگرام خود در قالب یک پست نوشت که آثار «تاد فیلیپس» همیشه برای او شگفتی و لذت به همراه داشته است. او به ویژه به فیلم خماری (The Hangover) اشاره کرد و گفت که «فیلیپس» همواره یک قدم از مخاطب جلوتر بوده و هرگز کارهایی را انجام نداده که تماشاگران انتظارش را داشته‌اند. وی همچنین به ابراز افتخار خود در مورد تأثیر بصری مگالوپلیس اشاره کرد و گفت که فیلمبردار این اثر، «لارنس شر» از یکی از دل (One From the Heart) الهام گرفته است.

حمایت فرانسیس فورد کاپولا از فیلم جوکر 2

فیلم جوکر 2 با بودجه 190 میلیون دلار تولید شده و پیش‌بینی می‌شود در اولین هفته اکران خود به 47 میلیون دلار در گیشه داخلی دست یابد. در مقابل، مگالوپلیس با بودجه 136 میلیون دلار تولید شده و در هفته اول تنها 4 میلیون دلار فروش داشته است. دنباله «جوکر» بدون برگزاری اکران آزمایشی منتشر شد و مگالوپلیس پس از نمایش در «جشنواره کن» با نقدهای منفی مواجه شد و تا چند ماه به دنبال پخش‌کننده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حمایت فرانسیس فورد کاپولا از فیلم جوکر 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما