پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال گمشده – گمشده
جنسیت درام
نویسنده هری ویلیامز

جک ویلیامز

کارگردان تام شنکلند
بازیگران جیمز نسبیت
فرانسیس اوکانر
آسیاب کردن
جیسون فلمینگ
کن استات
دیانا کوئیک
آهنگ افتتاحیه بیا خونه
سال صدور 2014
کشور سازنده بریتانیای کبیر
زبان اصلی انگلیسی

فرانسه

تعداد ایستگاه ها ۲
تعداد قطعات 8 قسمت (فصل اول)

سریال را از دست ندهید

خلاصه سریال

داستان هایی در مورد رفتار، شخصیت و نوع رفتار شخصیت های دخیل در ناپدید شدن یک کودک؛ پسری به نام «الیور هیوز» که در شب بازی فوتبال بین تیم های فرانسه و برزیل، درست در کنار پدرش، درست جلوی چشم بینندگان این سریال، یعنی جلوی دوربین و در برای اینکه بفهمیم چه اتفاقی برای او افتاده، به هشت قسمت نیاز داریم. حدود یک ساعت این سریال را دنبال کنیم و قدم به قدم با اسناد جدید پیش برویم.

سریال را از دست ندهید

داستان نیز مانند این داستان ها با کار پلیسی آغاز می شود و دغدغه های مادر و پدر، مواد اصلی آن است. اما «گمشده» اگرچه داستان ناپدید شدن یک کودک است، اما به بهانه آن چیزهای زیادی برای مردم فاش می شود. ما در مورد باندهای جنایتکار و نحوه دزدیدن کودکان و طرد آنها در مرز می آموزیم و روابط پلیس و روزنامه نگاران را از نزدیک می بینیم. با داستان همجنس گرایان به سراغ کودک برمی گردیم و لحظه به لحظه متلاشی شدن یک خانواده شاد را مرور می کنیم. همه جا می رویم و همه چیز را می بینیم جز اثری از کودک گمشده.

در حال حاضر مهمترین چیز پلیس این است که کودک را پیدا کند، اما آنها نمی توانند ردی از او پیدا کنند. رسانه‌ها کوچک‌ترین سرنخ‌ها را فاش می‌کنند و پلیس کوچک‌ترین موارد را دنبال می‌کند، اما تا دقایق پایانی این سریال، افکار عمومی هنوز هیچ سرنخ درستی از اتفاقی که برای پسر بچه آمده است، ندارند.

سریال را از دست ندهید

یک کودک گمشده و ما هشت ساعت رد پای آن شخصیت ها را دنبال می کنیم تا بالاخره موضوعی را بفهمیم که باور نمی کردیم وجود داشته باشد. فقط در آخرین سکانس این سریال دوباره سوالی پیش می آید، پس هر چه می دانیم دوباره زیر سوال می رود. این نکته ای است که سریال کوتاه «گمشدگان» را در نوع خود بی نظیر می کند. تا جایی که به گفته رسانه ها پس از پخش آخرین قسمت این سریال، هر دقیقه هزار پیام در این باره در توییتر توئیت می شد. به خصوص که «بی بی سی 1» بلافاصله پس از آخرین قسمت یک تیزر تبلیغاتی پخش کرد و قول ادامه سریال را داد.

سریال را از دست ندهید

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما