در پیش‌نمایش از فیلم Terrifier 3 نفر از تماشاگران به دلیل صحنه‌های خشن و گرافیکی خارج شدند و یک نفر هم به دلیل شدت صحنه‌ها دچار حالت تهوع شد.

در یک نمایش پیش‌نمایش از فیلم ترسناک Terrifier 3 که به تازگی در بریتانیا برگزار شد، 11 نفر از تماشاگران به دلیل صحنه‌های بسیار خشن و گرافیکی از سالن خارج شدند و یک نفر نیز دچار حالت تهوع شد. این فیلم به کارگردانی دمیان لئون، به عنوان یک اثر ترسناک و به شدت خشن شناخته شده و به همین دلیل نیز برای اکران در فصل هالووین مورد توجه قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Terrifier 3 چند نفر را به بیمارستان کشاند

پیش از شروع فیلم، یک اطلاعیه در صفحه نمایش نشان داده شد که به تماشاگران هشدار می‌داد:

این فیلم شامل خشونت شدید و گرافیک زیاد است. اگر احساس ناخوشی کردید، لطفاً به یکی از اعضای پرسنل مراجعه کنید. پرسنل آموزش‌دیده در زمینه کمک‌های اولیه در محل حاضر هستند.

فیلم Terrifier 3

شرکت تولید «Signature Entertainment» در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرد که از 11 نفری که از سالن خارج شدند، 1 نفر به دلیل شدت صحنه‌ها دچار حالت تهوع شده است. این شرکت همچنین از تماشاگران خواست اگر نیاز به پشتیبانی بیشتری دارند، با آن‌ها تماس بگیرند.

این اتفاقات نشان می‌دهد که فیلم‌های ترسناک و حاوی خشونت بیش از حد، می‌توانند تاثیرات جدی بر روی تماشاگران بگذارند و لازم است که تولیدکنندگان این گونه فیلم‌ها، مسئولیت‌پذیری بیشتری در زمینه اطلاع‌رسانی درباره محتوای آن‌ها داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی به بیمارستان رفتن چند تا از تماشاچیان برای دیدن فیلم Terrifier 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hindustantimes

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما