اولین محموله تانک 300 به ایران رسید

اولین محموله خودروهای تانک 300 وارداتی توسط شاطران خودرو وارد ایران شد. این خودروی لوکس آفرود نام دارد یکی به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های برند TANK شناخته می شود و پس از طی مراحل قانونی به زودی راهی بازار می شود.

شرکت شاطران خودرو که پیش از این با معرفی 300 دستگاه خودروی تانک و وانت مکس استار H در نمایشگاه مرکزی و همچنین ایجاد مرکز خدمات پس از فروش و توسعه شبکه توزیع کنندگان در شهرهای مختلف، در حال حاضر اولین واردات. محموله تانک 300 آماده عرضه این خودروی جذاب به بازار ایران است.

تانک 300 محصولی از برند معروف و پرمیموم TANK است که محصولات آن در حال حاضر به ویژگی هایی مانند کیفیت و دوام بالا، تجهیزات لوکس و امکانات رفاهی و البته قابلیت های متمایز آفرود علاوه بر نمونه های چینی معروف هستند. . این برند در بازارهای صادراتی مانند استرالیا، روسیه، امارات متحده عربی، عربستان سعودی و … به محبوبیت و فروش زیادی دست یافته است.

اولین محموله تانک 300 به ایران رسید
اولین محموله تانک 300 به ایران رسید

این خودروی شاسی بلند مستقل که توسط شتابران خودرو با سه ویژگی «متمایز، توانا و ماجراجو» معرفی شده است، از موتور 2 لیتری توربوشارژ GDI با قدرت 227 اسب بخار و گشتاور 387 نیوتن متر با گیربکس اتوماتیک ZF بهره می برد. 8 سرعت به هر چهار چرخ منتقل می شود. Tank 300 دارای ویژگی هایی مانند زاویه نزدیک شدن و خروج 33 و 34 درجه، قابلیت عبور از آب تا عمق 70 سانتی متری و همچنین قفل دیفرانسیل عقب (با Tank U-Turn) است که می تواند بسیاری از نکات برجسته را شکست دهد. رقبای این کلاس در مسیرهای خارج از جاده یک چالش هستند، اگرچه استفاده از سیستم تعلیق چند لینکی در عقب و همچنین کابین راحت و جادار، سواری راحت و پایداری را در سفرهای جاده ای و در شهر ایجاد می کند. .

از جمله تجهیزات و امکانات باک خودرو 300 شاتابران می توان به سیستم ورود و استارت بدون کلید، تنظیم و گرمایش برقی صندلی های جلو، ماساژور در صندلی راننده، خوشه دیجیتال و صفحه نمایش لمسی مولتی مدیا 12.3 اینچی، دوگانه اشاره کرد. تهویه مطبوع اتوماتیک کابین. نورپردازی با قابلیت تغییر رنگ (Ambientlight) و سقف کشویی برقی، خاطرنشان کرد: تجهیزاتی مانند دوربین 360 درجه، سیستم هشدار و حرکت بین خطوط، سیستم تشخیص علائم محدودیت سرعت و کنترل تردد تطبیقی ​​نیز گنجانده شده است. در لیست تجهیزات ایمنی لازم به ذکر است که این خودرو در تست های موسسه ایمنی استرالیا (ANCAP) نیز موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شده است.

اولین محموله تانک 300 به ایران رسید
اولین محموله تانک 300 به ایران رسید

یکی موضوع مهم دیگری که شاطران خودرو در حال حاضر به آن پرداخته و در حال اجرای آن است، بحث تست فنی و کالیبراسیون باک 300 با توجه به شرایط اقلیمی و کیفیت سوخت ایران است. علاوه بر این، تیم تحقیقاتی شرکت مادر شرایط متفاوتی را ایجاد کرده است. بنابراین انتظار می رود در مورد تانک 300 مشکل عدم تطابق با کیفیت سوخت که در حال حاضر در بسیاری از خودروهای موجود در بازار مشاهده می شود، برطرف شود. جزئیات و نحوه انجام این مراحل به زودی اعلام خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای مشاهده مشخصات این خودرو یا سایر محصولات شتابران خودرو به سایت رسمی این شرکت به نشانی www.shetabran.com مراجعه کنند.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما